۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۰۳۰۲۸

شاخص‌های اقتصاد مقاومتی از دیدگاه رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ‌ رادیو معارف فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را در برنامه «شاخص» بازخوانی و واکاوی می‌کند.
اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری در سالهای اخیر موضوع اقتصاد مقاومتی است، افزود: به منظور بازخوانی و واکاوی دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، ویژه برنامه «شاخص» در 12 قسمت برای مخاطبان فرهیخته تهیه شده است.

احمد عارفخانی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: در همین راستا موضوعاتی از قبیل تعریف، ویژگی‌ها،‌ابعاد و ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی و نیز اصلاح الگوی مصرف، اقتصاد دانش بنیان و گفتمان سازی درباره اقتصاد مقاومتی از جمله موضوعات محوری برنامه «شاخص» است.

وی تصریح کرد: موضوعات اصلی این برنامه بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری است که کارشناسی، معرفی کتاب، مقاله و بخش رهنمود نیز از جمله  بخش‌های این برنامه خواهد بود.

گفتنی است: ویژه برنامه «شاخص»کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی از شنبه 6 تا پنجشنبه 18 اردیبهشت 93 هر روز از ساعت 17 تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف خواهد شد. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «شاخص» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./919/د102/ن

 

ارسال نظرات