۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۰۴۷۸۲
همزمان با دهه مهدویت؛

ویژه‌‌برنامه‌های فرهنگی در مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ در بیست و هفتمین نشست شورای معاونان مسجد مقدس جمکران بر برگزاری برنامه‌های ویژه فرهنگی همزمان با دهه مهدویت در این مکان مقدس تأکید شد.
مسجد مقدس جمکران در شب نيمه شعبان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران 16 اردیبهشت در نشست شورای معاونان این مسجد با اشاره به آیات 26 و 27 سوره مبارکه جن گفت: خداوند متعال پیامبرانی را بر می‌گزیند که از بهترین افراد با بالاترین شرایط بوده و برای آنان مراقب و رصد قرار می‌دهد.

وی افزود: نکته‌ای که از نظر مدیریتی از این مطلب استخراج می‌شود این است که حتی در بهترین و والاترین شرایط که افراد برگزیده و انتخاب می‌شوند، باید مراقب و رصدکننده قرار دهید تا نظارت بر اعمال صورت بگیرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ما باید برای زیرمجموعه مترصد باشیم و مراقبت کنیم که وظایف خود را درست انجام داده‌اند یا نه، اظهار کرد: نسبت به کسانی که انتخاب کرده و به آن‌ها مسئولیت می‌دهیم باید ارزیابی داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست معاونان مسجد مقدس جمکران گزارشی از مصوبات گذشته ارائه دادند. برگزاری مستمر نشست‌ها، بودجه معاونت‌ها به‌صورت کلی و جمعی با حضور تولیت، ارائه عملکرد بودجه سال گذشته و برنامه سال 93 از دیگر مصوبات این نشست بود.

در پایان این نشست مقرر شد معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با توجه به نام‌گذاری ایام دهه مهدویت، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در طول دهه، برنامه‌ریزی، ارائه و اجرا کند./997/د102/ع

ارسال نظرات