۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۰۸۱۲۶

برنامه های جشنواره وبلاگ نویسی رضوی تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی ترویج سبک زندگی رضوی، اخلاق شهروندی در سیره امام رضا(ع)، شادی و نشاط در سیره رضوی، ارائه الگوی اقتصادی صحیح برای خانواده‌ها از سیره رضوی، تولید نسل و افزایش جمعیت در سیره امام رضا(ع) و نحوه پوشش و حجاب از دیدگاه امام رضا(ع) را به‌عنوان موضوعات این جشنواره مطرح کرد.
نهمين جشنواره بين‌المللي وبلاگ نويسي رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی عصر روز یک‌شنبه یازدهم خردادماه در خبرگزاری نسیم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشسست علی کوثری، دبیر این جشنواره با بیان این‌که سپاه به‌عنوان یکی از رویش‌های متفاوت انقلاب اسلامی، رسالت اصلی خود را پاسداری از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تعریف کرده است، به ورود سپاه در عرصه جنگ نرم اشاره و ابراز داشت: دشمن می‌خواهد شناخت جوانان از انقلاب اسلامی را متفاوت کند.

وی با اشاره به تأسیس بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا(ع) از سال 81 یا 82، گفت: این بنیاد موظف شد طبق منویات رهبر معظم انقلاب به ترویج فرهنگ رضوی بپردازد.

کوثری با ابراز افتخار از این‌که بخش مسابقه وبلاگ نویسی رضوی در این جشنواره از سال گذشته به‌عهده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ قرار گرفته است، به تبیین اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت.

اهداف نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی

دبیر نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و حضور معنوی در جبهه جنگ نرم، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری مذهبی درباره سیره ائمه معصومین(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) در بین آحاد مردم و شناسایی، معرفی و حمایت از تولیدکنندگان آثار فاخر فرهنگی مذهبی ادبی در قالب وبلاگ نویسی مرتبط با موضوع امام رضا(ع) را از اهداف برگزاری این جشنواره مطرح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) تهران ترویج سبک زندگی اسلامی و انقلابی در بین آحاد مردم را یکی از راهبردهای اساسی سپاه تهران دانست و فعالیت در زمینه سبک زندگی ائمه معصومین(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) را یکی از مؤلفه‌های این راهبرد اساسی ارزیابی کرد.

موضوعات جشنواره

کوثری ترویج سبک زندگی رضوی، اخلاق شهروندی در سیره امام رضا(ع)، شادی و نشاط در سیره رضوی، ارائه الگوی اقتصادی صحیح برای خانواده‌ها از سیره رضوی، تولید نسل و افزایش جمعیت در سیره امام رضا(ع) و نحوه پوشش و حجاب از دیدگاه امام رضا(ع) را به‌عنوان موضوعات نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی مطرح کرد.

وی با بیان این‌که فراخوان این جشنواره از 19 آذر ماه سال گذشته همزمان با میلاد امام موسی کاظم(ع) آغاز شد، گفت: مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی در بازه زمانی چهارم تا چهاردهم شهریورماه سال جاری همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران با بیان این‌که گسترش فرهنگ رضوی نیازمند تجمیع و نشر آن در سطح شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی نیز است، از همکاری شبکه های اجتماعی افسران جوان، کلوپ، فیس نما و بانو با این جشنواره خبر داد.

دبیر نهمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی با اشاره به این‌که این جشنواره در دو حوزه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود، افزود: آثاری که در خارج و یا در داخل به زبان‌های غیر فارسی تولید شده باشد، در حوزه بین‌المللی قرار می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران با بیان این‌که در حوزه ملی 88 جایزه درنظر گرفته شده است، ابراز داشت: هشت جایزه نقدی و 80 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به عنوان جوایز بخش داخلی این جشنواره درنظر گرفته شده است، همچنین جوایز حوزه بین‌الملل به ترتیب هزار، هفتصد و پنجاه و پانصد دلار برای نفرات اول تا سوم است./956/پ201/ص

ارسال نظرات