۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۲۰۸۱۵۰
عضو ارشد حزب الله:

جریان 14 مارس منتظر دستور سفارتخانه ها است

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، از سنگ اندازی جریان 14 مارس در راه انتخاب رییس جمهور این کشور به شدت انتقاد کرد.
نبيل قاووق معاون شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این حزب در منطقه جزین برگزار شد با اشاره به اینکه حزب الله نمی خواهد انتخاب رییس جمهور به تأخیر بیفتد، گفت: ما خلأ و تأخیر در انتخاب رییس جمهور را نمی خواهیم ولی جریان 14 مارس نامزد واقعی خود را معرفی نمی کند.

 

وی افزود: حزب الله نماینده خود را معرفی کرد ولی 14 مارس درصدد تلف کردن وقت است. متاسفانه لبنان در حال پرداخت بهای عملکرد این جریان است.

 

حجت الاسلام قاووق تصریح کرد: جریان 14 مارس به دلیل مشکلاتی که دارد به مانور انتخاباتی روی آورده است. مواضع ما در قبال نامزد ریاست جمهوری روشن است و همگان باید بدانند که مواضع ما به هیچ وجه تغییر نمی کند.

 

عضو ارشد حزب الله نامزد مورد نظر حزب الله را ثابت دانست و ادامه داد: نامزد مورد نظر حزب الله برای همگان آشکار است و نیازی نیست که نام وی را ببریم.

 

وی تأکید کرد: حزب الله همانند جریانی نیست که در انتظار دستور سفارتخانه هاست و گروهی به شمار نمی آید که به توافق با سایر گروه ها بر خلاف ارزش های ملی بپردازد./980/ب903/د

ارسال نظرات