۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۰۹۴۴۸
امام جمعه آمل:

هوشمندی ملت سوریه غرب را با چالش مواجه کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که هوشمندی ملت سوریه غرب را با چالش مواجه کرده است، بیان داشت: نقشه های ایادی استکبار جهانی با هوشمندی ملت سوریه نقش بر آب شده و ملت بار دیگر بشار اسد را به عنوان رییس جمهور خود انتخاب کردند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نمازجمعه با بیان این که باید روز به روز بر سیر و سلوک ما افزوده شود تا به درجات عالی برسیم، گفت: ایستادن و د رجازدن بیماری بدی است که نباید قانع شویم و نمازها و عبادات ما باید با خلوص نیتی ارزنده باشد.

 

وی با اشاره به این که انسان باید تکبر و منیت را از خود دور کند که هنر بسیار ارزنده ای است، بیان داشت: انسان نباید به خاطر داشتن صفت و یا صفت هایی به خود ببالد که همواره باید در راستای تقرب الی الله و مسیر بندگی گام بردارد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که خواندن نماز واقعی همراه با خشوع و خضوع از اجر گرانقدری برخوردار است، تصریح کرد: باید سعی کنیم تا روح خود را هم ساجد کنیم و سعی داشته باشیم اخلاق اسلامی را سرلوحه خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: معصومیت امری نسبی است که می توانیم به آن برسیم ولی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) معصوم مطلق هستند که خطایی در حریم آنان راه ندارد.

 

امام جمعه آمل، افزود: شبهات بسیاری مطرح می کنند و حرف هایی نسبت به انسان کامل می زنند که بسیار شرم آور است و باید گفت انسان کامل برای نجات بشر آمده و باید پاک باشد تا پاکیزه کند.

 

وی با بیان این که منصوب کردن انسان کامل به گناه و خطاکاری با برنامه خدا که می خواهد بشر را بساز نمی خواند، گفت: ما همه انبیاء را معصوم می دانیم و معصوم قدرت و توانی است که بشر را از همه گناهان حفظ می کند و هیچ گاه معصیت الهی انجام نمی دهد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات عراق، بیان داشت: شیعه کشی شروع شد و برای کشتن ما قداره بسته اند و به کشتن ما افتخار می کنند.

 

امام جمعه آمل، تصریح کرد: ما عاشق و دلداده اهل بیت(ع) هستیم و دستورات آنان را اجرا می کنیم، اما گروه های تکفیری خود را از ما مسلمان تر می دانند و می خواهند خون های ما را بریزند.

 

وی با اشاره به این که همگرایی ارزنده ای باید در راستای مقابله با حرکت های تروریستی وجود داشته باشد، گفت: گروه های تکفیری وحشیانه انسان کشی می کنند که انشاالله شر این اشرار از ملل اسلامی دور شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، تصریح کرد: داریم به سمت و سویی واقعی می رویم که دشمنان می خواهند با استکبار ستیزی ما را از اهداف مان بازدارند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که هوشمندی ملت سوریه غرب را با چالش مواجه کرده است، بیان داشت: نقشه های ایادی استکبار جهانی با هوشمندی ملت سوریه نقش بر آب شده و ملت بار دیگر بشار اسد را به عنوان رییس جمهور خود انتخاب کردند.

 

وی، ادامه داد: گروه های دست پرورده آمریکا و عربستان امروز در عراق مشغول هستند که دولت و مردم متدین عراقی انشاالله بتوانند این شر را از خود دفع کرده و کشور آزاد و آبادی داشته باشند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با گرامی داشت میلاد منجی عالم بشریت، بیان داشت: حضرت مهدی(عج) سرور همه بوده که باید اهتما ارزنده ای در راستای ترویج سیره نورانی این امام همام وجود داشته باشد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که بسترسازی لازم باید برای ظهور امام عصر(عج) آماده شود، گفت: همه باید تلاش کنند تا شرایط ظهور را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، بیان داشت: این سربازان گرانقدر زیبا عمل کرده و بعد از انقلاب به انصاف کارهای ارزنده ای را با ایمان، صداقت، و علاقمندی انجام دادند.

 

وی با بیان این که وزارت اطلاعات با مجاهدت های خاموش در حال حفاظت از ارزش های انقلاب و مردم است که باید قدردان این عزیزان باشیم، تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) ثمرات گرانقدری برای انقلاب داشته و به نحو مطلوبی مشغول خدمت رسانی هستند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات