۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۱۰۰۱۳

بازدید نماینده رهبر انقلاب از کتابخانه مشارکتی شهید علیرضا جنتی

خبرگزاری ر سا ـ نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور در کتابخانه مشارکتی شهید علیرضا جنتی از این کتابخانه بازدید کرد.
بازدید نماینده رهبر انقلاب از کتابخانه مشارکتی شهید علیرضا جنتی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور در کتابخانه مشارکتی شهید علیرضا جنتی از نزدیک به بررسی فعالیت‌ها و برنامه‌های این کتابخانه پرداخت.

 

نماینده مقام معظم رهبری در این دیدار از افتتاح کتابخانه شهید جنتی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان و فعالیت‌های این کتابخانه ابراز خرسندی نمود.

 

کتابخانه مشارکتی شهید جنتی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانش آموزان در اردیبهشت سال 1392 با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان تاسیس شده است.

 

گفتنی است این کتابخانه با دارا بودن بیش از4000 نسخه کتاب و حدود 1700 نفر عضو فعالیت‌های مختلفی در حوزه کتابخوانی را ارائه داده که از آن جمله می توان به مسابقات کتابخوانی در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد./998/د101/س

ارسال نظرات