۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۱۰۷۶۰
فرمانده سپاه امیرالمومنین:

مساجد مرکز فرماندهی در قرارگاه دینی و فرهنگی جهان اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در مراسم افتتاح مسجد امیرالمومنین(ع) روستای تم تم آب شهرستان دهلران، گفت: مساجد مرکز فرماندهی در قرارگاه دینی و فرهنگی جهان اسلام هستند.
سردار سيد صادق حسيني فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام

به گزارش خبرگزاری رسا، با حضور سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و جمعی از مسؤولان محلی، مسجد نبی اکرم(ص) دهلران و مسجد امیر المؤمنین(ع) روستای تم تم آب در این شهرستان افتتاح شد.

 


سردار سید صادق حسینی در مراسم افتتاح مسجد امیرالمومنین(ع) روستای تم تم آب شهرستان دهلران اظهار کرد: ساخت مسجد یکی از کارهای خیری است که بر مبنای ارزش های دینی و مذهبی انجام می شود که نه تنها دارای اجر دنیوی است بلکه ثواب اخروی هم برای سازندگان آن نیز در بر دارد.

 


وی ادامه داد: امروز مساجد به عنوان مرکز فرماندهی در قرارگاه دینی و فرهنگی جهان اسلام نقش مهمی در ترویج فرهنگ استکبار ستیزی و تمسک به آموزه ها، داشته های دینی و اعتقادات مذهبی با حضور و تجمع گسترده مردم دارند.

 


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه دشمن امروزه اعتقادات ما را مورد حمله قرار داده است اظهار داشت: امروز دشمن رویکرد خود را به سمت جنگ نرم برده و از طریق رسانه های مختلف به ویژه ماهواره ها، ارزش و آرمان های ما را هدف قرار داده است.

 

وی بیان کرد: باید فرزندانمان را طوری تربیت کنیم که خوب و بد را تشخیص دهند و بدانند راه درست کدام است./998/د102/ب4

ارسال نظرات