۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۱۰۸۴۴
با حضور آیت الله حسینی بوشهری؛

جلسه شورای استانی حوزه علمیه مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری در ساری برگزار شد.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، جلسه شورای استانی حوزه علمیه مازندران ظهر امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران در این جلسه با اشاره به رشد علمی، آموزشی و فرهنگی مدارس علمیه استان در چند سال اخیر، گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته شاخص های علمی، فرهنگی و پژوهشی در مدارس علمیه مازندران از رشد مناسبی همراه بوده است.

 

وی افزود: در حال حاضر دو هزار و 700 طلبه در 27 مدرسه علمیه مازندران مشغول تحصیل به علوم حوزوی هستند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران در ادامه گفت: هم اکنون تأسیس و راه اندازی مدرسه علمیه چهار شهر استان در انتظار تصویب شورای گسترش حوزه است.

 

حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، معاون امور مدارس و مراکز حوزه علمیه نیز در این جلسه با بیان این که شورای استانی حوزه علمیه مازندران یکی از شوراهای فعال کشور محسوب می شود، گفت: این شورا تاکنون 35 جلسه منظم با 167 مصوبه داشته است.

 

وی با بیان این که این دومین جلسه شورای استانی حوزه علمیه مازندران با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور است، افزود: تلاش این است با همکاری همه علما و بزرگان استان زمینه ای برای رشد و توسعه مدارس علمیه استان فراهم شود.

 

حجت الاسلام فرحانی همچنین از تمدید حکم آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران به عنوان رییس شورای استانی حوزه علمیه استان خبر داد.

 

ربیع فلاح، استاندار مازندران نیز در این جلسه از آمادگی مدیریت استان برای حمایت از حوزه علمیه مازندران خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، در این جلسه آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور، استاندار مازندران و اعضای شورا استانی حضور داشتند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات