۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۱۶۷۷۴
آزاده دوران دفاع مقدس عنوان کرد؛

جامعه امروز نیازمند فضای معنوی حاکم بر جبهه‌ها

خبرگزاری رسا ـ آزاده دفاع مقدس گفت: نمی توان از حرکت عظیم مردم برای پیروزی انقلاب و از فضای معنوی حاکم بر جبهه ها به راحتی گذشت و با این بهانه که دیگر نمی توان فضای جامعه را معنوی کرد نباید از انجام وظیفه غافل شد.
روحانيت و دفاع مقدس

مجید ضیغمی نژاد، آزاده دوران دفاع مقدس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که اسرا از محدودیت حاکم در اردوگاه ها برای افزایش عطوفت و گذشت در بین خود بهره می بردند، ابراز داشت: ارتباط با خدا و توسل به اهل بیت(ع) موجب ایجاد فضایی معنوی در بین اسرا می شد.

 

وی با بیان این که خون های فراوانی برای پیروزی و حفظ این انقلاب بر زمین ریخته شده است، اظهار داشت: نمی توان از حرکت عظیم مردم برای پیروزی انقلاب و از فضای معنوی حاکم بر جبهه ها به راحتی گذشت و با این بهانه که دیگر نمی توان فضای جامعه را معنوی کرد نباید از انجام وظیفه غافل شد.

 

آزاده دوران دفاع مقدس با اشاره به این که دلسوزی و بی تفاوت نبودن نسبت به مسائل اجتماعی در گذشته یکی از عوامل تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف بود، خاطرنشان کرد: اخلاص و انجام وظیفه از کارهای مهمی است که می تواند سبب پیشرفت در کارها و ایجاد یک فضای معنوی در جامعه شود.

 

وی با بیان این که می توان از ظرفیت موجود در آزاده ها با توجه به استعدادهای آنان بهره برد، افزود: مسؤولان می توانند از استعداد های آزاده ها با توجه به توان و تجربه آنان استفاده کنند که این کار موجب کمک به پیشرفت کارها و موفقیت در امور می شود.

 

رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به ویژگی های شخصیتی مرحوم ابوترابی، گفت: بنای ایشان بر این بود که به حدیث شریف کونوا دُعاةَ النّاسِ بِغَیرِ اَلسِنَتِکُم عمل کنند و نه تنها از گفتار بلکه از رفتار ایشان درس های فراوانی گرفته می شد.

 

وی در پایان ابراز داشت: ارتباط با خدا و توسل به اهل بیت(ع) یکی از ویژگی های شاخص مرحوم ابوترابی بود و اسرا به خاطر دارند که ایشان بعد از نماز صبح هر روز بیدار می ماندند و به عبادت مشغول بودند./1330/ت302/س

ارسال نظرات