۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۲۱۸۴۹۹
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات دولتی؛

یادواره شهدای کارمند استان اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان، همزمان با هفته دولت برگزار می شود.
سيستاني، معاون استاندار اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حسین سیستانی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان و دبیر یادواره شهدای کارمند استان، امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این یادواره تجلیل از شهدای کارمند و ترویج روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات و سازمان های دولتی است.

وی اظهار داشت: کارکنان دولت به عنوان یکی از مؤثرترین اقشار جامعه در همه عرصه ها به صورت فعال حضور داشته اند، که یکی از آنها عرصه ایثار و فداکاری و شهادت است.

وی با اشاره به این موضوع که تاکنون تحت این عنوان در استان یادواره شهدا برگزار نشده است، خاطر نشان کرد: در راستای برگزاری این همایش، 8 جلسه اصلی برگزار و 4 کمیته هماهنگی و امور اجرایی، تدوین محتوا، تبلیغ و فضا سازی و ارتباطات تشکیل شد.

سیستانی از شناسایی قریب به 1000 شهید کارمند در استان خبر داد و افزود: چاپ نشریه یادواره شهدای کارمند، تهیه برنامه رادیویی صدای کارمند، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و شهدای کارمند و چاپ تمبر با عکس شهدای کارمند از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این یادواره است.

وی تصریح کرد: دستگاه های مختلفی چون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فولاد مبارکه و ذوب آهن در برگزاری این یادواره همکاری داشته اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، از سخنرانی حجت الاسلام مجید انصاری، معاون پارلمانی رییس جمهور در این مراسم خبر داد و گفت: کلیه دستگاه های دولتی موظفند، در کمال احترام خانواده شهدا را برای حضور در این مراسم همراهی کنند.

گفتنی است، یادواره شهدای کارمند استان اصفهان، عصر امروز "8 شهریور" در سالن کوثر ارتش و با حضور خانواده های شهدای کارمند و مسؤولان ارشد استانی برگزار خواهد شد./1305/پ202/ب

ارسال نظرات