۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۲۰۰۴۹
نماینده مردم اصفهان:

تشکل های مردمی آماده همکاری برای نجات زاینده رود هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: تشکل های مردم هم آماده همکاری برای نجات زاینده رود هستند، وحدت ملی و حقوق مردم باید حفظ و انصاف و عدالت بین بالادست و پایین دست و حق آبه ها رعایت شود.
حميد رضا فولادگر

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که زاینده رود و آب مهم ترین چالش اصفهان است، گفت: جلسات متعدد کارشناسی برای نجات زاینده رود برگزار شده اما اطلاع رسانی خوبی به بالادست نشده است. 

 

 

 

وی با بیان این که متأسفانه مطالب بد منتقل می شود به این معنی که دولت می خواهد حق استانی را بگیرد، افزود: ما باید از ظرفیت های قانونی و رسانه ای استفاده کنیم بدون این که موضوع تبدیل به اختلافات محلی بین مردم و استان ها شود. 

 

 

 

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: تشکل های مردم هم آماده همکاری برای نجات زاینده رود هستند، وحدت ملی و حقوق مردم باید حفظ و انصاف و عدالت بین بالادست و پایین دست و حق آبه ها رعایت شود.

 



وی با تأکید بر این که استان های بالادست منابعی غیر از زاینده رود را هم دارند، ‌گفت: بهتر است صنعتگران و کشاورزان از منابع آبی دیگر برای صنعت و کشاورزی استفاده کنند و سعی کنند طرح های خود را در زاینده رود پیاده نکنند و رژیم حقوقی آن را محترم شمارند و کشاورزی بکنند نه به قیمت این که حق آبه های پایین دست از بین برود./939/پ203/ب4

ارسال نظرات