۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۲۱۳۹۸
مدیر کل اداره اوقاف استان اصفهان:

وقف میراث ماندگار معصومان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اداره اوقاف استان اصفهان با اشاره به اهمیت وقف و اجر و پاداش معنوی آن، گفت: برای وقف لازم نیست که یک سرمایه گزاری عظیم انجام داد بلکه با وقف یک قرآن هم می‌توان واقف بود.
حجت الاسلام رضا صادقي مدير کل اداره اوقاف اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی مدیرکل اداره اوقاف استان اصفهان، صبح امروز در مراسم جشن مهر تحصیلی در جوار آستان مقدس زینبیه(س) با اشاره به تأثیر وقف در یاری رساندن به محرومان تصریح کرد: وقف میراث ماندگار ائمه معصومان است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سازمان اوقاف در جهت اجرای امینانه و از موقوفات خیران و واقفان طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است که از جمله این طرح‌ها می‌توان طرح آرامش بهاری با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان، سوگواره یاس نبوی و برپایی قافله عزاداری خواهران در سالروز شهادت حضرت زهرا را نام برد.

 

حجت الاسلام صادقی وقف را دارای اهداف مقدس و بزرگی نظیر کمک به فقرا، محصلان، طلاب علوم دینی، زوج‌های بی بضاعت و حمایت‌های مالی از مساجد و مجموعه‌های فرهنگی دانست و افزود: در حقیقت وقف صدقه جاریه و عمل خیری است که همیشه ماندگار است.

 

مدیر کل اداره اوقاف استان اصفهان ضمن تأکید بر اجر اخروی وقف و ماندگاری موقوفات حتی پس از مرگ، گفت: برای وقف لازم نیست یک سرمایه گزاری عظیم و سنگین انجام داد بلکه حتی یک قرآن را می‌توان در مساجد وقف کرد و همین مسأله یکی از مصداق‌های وقف است که ثواب زیادی هم دارد./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات