۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۲۲۵۲۱

مراسم ویژه عزاداری شهادت امام جواد در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم ویژه عزاداری شهادت امام جواد(ع) همگام با تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در زنجان برگزار شد.
امام جواد (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، ویژه برنامه شهادت امام جواد(ع) امروز در زنجان همگام با تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مسؤولان استانی و خیل عظیم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در زنجان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم عزاداری که مردم پیکر مطهر دو شهید گمنام را بر روی دستان خود داشتند به سوی مجموعه فرهنگی امام علی(ع) که محل تدفین شهدا بود، حرکت می کردند و حضور علما در صف اول این عزاداری جلوه ای ویژه به مراسم بخشیده بود.

 

حضور خانواده های شهدا در مراسم تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام و خصوصا حضور مادران و پدران شهدا که بعد از 30 سال هنوز هم منتظر بازگشت فرزند خویش بودند همگان را به گریه وا می داشت، مادران و پدرانی که دیگر پیر شده و همین پیری نای راه رفتن را از آنها گرفته بود.

 

مادران و پدران شهدا با این که پیر شده بودند ولی هنوز هم مثل گذشته هر شهیدی که به شهر می آمد به امید این که این همان فرزند دلبند آنها است آرام و با وقار خاصی پشت سر پیکر مطهر شهید حرکت می کردند و این قطرات اشک بود که از گوشه چشم آنها به آرامی به زمین می افتاد.

 

گفتنی است، این دو شهید گمنام 19 و 25 ساله بوده و در عملیات تک عراق به جزیره مجنون در سال 1367 به فیض رفیع شهادت نائل آمده اند./949/پ203/ب4

ارسال نظرات