۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۲۲۷۸۱

بمباران 7 کشور از سوی آمریکا از آغاز ریاست جمهوری اوباما

خبرگزاری رسا ـ یک پایگاه خبری با اشاره به گسترش دخالت‎های نظامی ایالات متحده آمریکا در سراسر جهان اعلام کرد که از زمان آغاز ریاست جمهوری باراک اوباما تاکنون 7 کشور از سوی آمریکا بمباران شده‎اند.
اعتراض مردم پاکستان به کشتار کودکان در اثر بمباران هواپيماهاي بدون سرنشين آمريکا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، یک پایگاه خبری با اشاره به گسترش دخالت‎های نظامی ایالات متحده آمریکا در سراسر دنیا اعلام کرد که از زمان آغاز ریاست جمهوری باراک اوباما تاکنون 7 کشور جهان به وسیله آمریکا بمباران شده‎اند.
 
آمریکا از سال 1942 میلادی تاکنون به طور رسمی علیه هیچ کشوری اعلان جنگ نکرده اما تاریخ این کشور شاهد دخالت های نظامی گسترده این کشور در سایر نقاط جهان بوده است.
 
بمباران مناطقی از سوریه که آمریکا ادعا می کند در تصرف گروه تروریستی داعش است در حقیقت سوریه را به هفتمین کشوری تبدیل کرده که ایالات متحده در شش سال گذشته و پس از اقامت باراک اوباما در کاخ سفید اقدام به بمباران آن کرده است.
 
آمار غیرنظامیان کشته شده در اثر بمباران های آمریکا در سوریه هر روز در حال افزایش بوده و این در حالی است که پنتاگون اعلام کرده که بمباران داعش در عراق و سوریه ممکن است حتی سال ها به طول انجامد.
 
افغانستان (از سال 2001 میلادی)، یمن (از سال 2002 میلادی)، عراق (از سال 2003 تا سال 2011 میلادی)، پاکستان (از سال 2004 میلادی تاکنون)، سومالی (از سال 2007 میلادی تاکنون) و لیبی (در سال 2011 میلادی) کشورهایی هستند که پیش از این به وسیله آمریکا بمباران شده اند./990/ب903/د
ارسال نظرات