۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۲۲۴۳۸۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

دانش آموزان از عاشورا درس بگیرند/ زمان برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان تغییر کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تقارن 13 آبان، روز استکبارستیزی با عاشورای حسینی گفت: دانش آموزان با درس گیری از عاشورا، با آگاهی بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند.
حجت الاسلام نيساري، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» از تغییر زمان راهپیمایی به علت تقارن با عاشورا و تاسوعای حسینی خبر داد و گفت: راهپیمایی امسال روز یکشنبه 11 آبان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: بر اساس هم اندیشی های صورت گرفته با مسؤولان مرتبط، 11 آبان ماه به عنوان روز راهپیمایی انتخاب شده است.
 
حجت الاسلام نیساری ادامه داد: تجمع راهپیمایی راس ساعت 10 صبح از خیابان امام به طرف میدان انقلاب خواهد بود که که زمان آن نیز به علت جلوگیری از آسیب به ساعات درسی مدارس می تواند تغییر یابد.
 
وی با بیان این که دانش آموزان از عاشورا درس بگیرند، اضافه کرد: راهپیمایی امسال فرصت بزرگی است تا دانش آموزان با سیره و زندگی اهل بیت بیشتر آشنا شوند و اباعبدالله (ع) را همواره ملاک و الگو خود قرار دهند.
 
توجه به نماز، قرآن و نشاط اولویت برنامه های  آموزش و پرورش است
 
فریدون سید مصطفوی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تبریک دهه ولایت اظهار داشت: آموزش و پرورش با تمام توان در راهپیمایی 13 آبان ماه حضور خواهد داشت.
 
وی افزود: نماز، قرآن و نشاط سه هدف اصلی آموزش و پرورش است که اگر بتوانیم دانش آموزان را این گونه تربیت کنیم به هدف نهایی خود رسیده ایم و حضور دانش آموزان در راهپیمایی ها می تواند با علاقه و رغبت بوده و تفاوتی بین شعار و عمل آن ها وجود نداشته باشد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان سال تحصیلی خود را امسال بدون دغدغه آغاز کرده است به گونه ای که 36 هزار معلم در مدارس استان حضور داشته و هیچ کلاس درسی بدون معلم برگزار نشده است.
 
سید مصطفوی تأکید کرد: تمامی مدیران و فرهنگیان همسو، همدل و همراه با برنامه های تربیتی تلاش می کنند که امیدواریم این روند تا پایان سال تحصیلی ادامه داشته باشد.
 
گفتنی است؛ جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان با حضور مسؤولان استانی و اتحادیه انجمن های اسلامی در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد./936/پ202/ب4
ارسال نظرات