۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۲۷۴۵۰
در راستای اجرای نیات واقفین در ماه محرم؛

اعزام روحانی مبلغ از سوی سازمان اوقاف

خبرگزاری رسا ـ رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان، از برگزاری جلسه ای با هیئت امناء بقاع متبرکه شهرستان دلیجان در رابطه با بصیرت عاشورایی ویژه ماه محرم خبر داد.
حجت الاسلام آسوده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان، در جلسه ای که با هیئت امناء بقاع متبرکه در رابطه با بصیرت عاشورایی ویژه ماه محرم برگزار شد با تشکر و قدردانی از خدمتگزارن در بارگاه فرزندان پیامبر (ص) و حفظ این توفیق الهی از برگزاری با شکوه عزاداری سیدالشهدا در امام زاده های شهرستان و همچنین برگزاری تجمع بزرگ لبیک یا حسین در روز دوم محرم در قتلگاه حضرت سلطان علی بن محمد باقر (ع) با حضور عزادارن حسینی که شامل سخنرانی و سینه زنی و ... است، خبر داد.

 

وی افزود: در روز دوازدهم محرم الحرام همایشی با نام رهروان زینبی، با حضور بانوان عزادار در امام زاده زبیده خاتون (س) با سخنرانی و عزاداری مداحان اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

این مقام مسؤول همچنین از اقامه نماز ظهر و عصر در تاسوعا و عاشورای حسینی در بقاع متبرکه امام زاده حمزه (ع) بصورت شاخص با حضور مسؤولین خبر داد و همچنین با تبلیغات و نصب پرچم و کتیبه در بقاع متبرکه و حضور هیئات مذهبی در بقاع متبرکه، نسبت به برگزاری هر چه بهتر عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین تاکید کرد.

 

وی همچنین از اعزام روحانی مبلغ از سوی سازمان اوقاف به روستای موقوفه مزوش و روستای کروگان جاسب در راستای اجرای نیات واقفین در ماه محرم خبر داد.

 

لازم به ذکر است؛ مراسم های ذکر شده در بقاع امام زادگاه معصوم دلیجان، امام زاده زبیده خاتون (س) نراق،امامزاده حمزه (ع) روستای کروگان جاسب،امامزاده اسحاق (ع) و عیسی (ع) روستای بیجگان جاسب،امامزاده حوریه خاتون (س) و کاظمه خاتون (س) روستای سینقان ،قتلگاه حضرت سلطانعلی بن محمد الباقر(ع) ،امامزاده یحیی (ع) روستای هستیجان (روز عاشورا)،امامزاده سلیمان(ع) روستای راونج (روز عاشورا)،امامزاده سیدجلال الدین مهدی (ع) شهر دلیجان برگزار می شود./828/پ202/ب

ارسال نظرات