۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۲۳۲۱۴۸
نماینده مجلس:

همدلی و دوری از مسائل حاشیه ای لازمه اقدامات فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده شهرستان نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌دلی، وحدت، هم‌فکری و دوری از هرگونه مسائل حاشیه‌ای لازمه به نتیجه رسیدن اقدامات فرهنگی است.
محمد فيروزي نماينده شهرستان نطنز بادرود و قمصر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد فیروزی نماینده شهرستان نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین معارفه اعضای شورای مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده آقاعلی عباس گفت: اعضای مرکز فرهنگی هر کدام دارای سوابق مختلف و درخشان فرهنگی هستند و انتظار می‌رود با اختصاص وقت کافی و لازم به این مرکز شاهد رشد فعالیت‌های فرهنگی در آستان مقدس باشیم.

 

وی تصریح کرد: از اعضای محترم انتظار می‌رود با هم‌دلی، وحدت و هم‌فکری و دور از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و به صورت فرامنطقه‌ای در این راستا قدم بردارند.

 

در ادامه حجت‌الاسلام ولی‌الله روان رییس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: هدف از تشکیل مرکز فرهنگی قرآنی در امامزاده‌ها تبدیل بقاع متبرکه به مراکز فرهنگی است و در این راستا انتظار می‌رود اعضای محترم با اهتمام ویژه در این راه کوشا و ساعی باشند.

 

وی افزود: اجرای کامل دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه از جمله 6 برنامه شاخص بصیرت عاشورایی، آرامش بهاری، نشاط معنوی، ولایت علوی اکمال دین نبوی، یاس نبوی و بزرگداشت هفته وقف از برنامه‌های اجرایی این مرکز فرهنگی است.

 

 

در این جلسه آقایان علیرضا فرجی، ابوالفضل سلمان‌نژاد، حسین میرزاییان، اسماعیل زراعتی و علی مشربی به مدت دو سال به عنوان اعضا شورای فرهنگی قرآن آستان مقدس منصوب شدند./939/پ203/ب4

ارسال نظرات