۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۲۳۳۷۱۴
رییس اتاق بازرگانی:

زنان نقش سازنده‌ای در حوزه کارآفرینی دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس اتاق بازرگانی گفت: زنان در حوزه کارآفرینی از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار هستند و نقش آنها در این زمینه سازنده است.
غلامحسين شافعي رييس اتاق بازرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامحسین شافعی ریس اتاق بازرگانی، در برنامه کنفرانس کارآفرینی زنان در کشور های اسلامی که دوشنبه 10 آذر ماه در سالن همایش های اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: باید از ظرفیت‌های زنان در زمینه کارآفرینی و فعالیت های اقتصادی بهره بیریم و از آنان به عنوان نیروی خلاق در مسیر توسعه کشور استفاده کنیم.

 

وی افزود: نبوغ سازنده و خلاق زنان به ویژه در کشورهای اسلامی باعث پشرفت و سازندگی کشور می شود و زنان در راه توسعه اقتصادی کشور گام موثری را بر می دارند.

 

رییس اتاق بازرگانی با اشاره به اهداف توسعه هزاره کشور گفت:‌ توسعه هزاره یکی از مهم ترین برنامه‌ها برای مقابله با فقر است، با کاهش فقر دسترسی به آب آشامیدنی بیشتر و از میزان زاغه نشینی در کشورکم شده است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای کاهش فقر اظهار کرد: زنان در این زمینه نقش بسیار برجسته و سازنده‌ای دارند در صحنه اقتصاد داخلی و خارجی شاهد نبوغ زنان هستیم و  کشور ایران نیز می‌تواند از این نیروی جدید و خلاق در راه توسعه اقتصادی کشور بهره ببردو در سایر عرصه های زندگی نیز ظرفیت های را برای بانوان فراهم کند./818/پ203/ب4

ارسال نظرات