۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۳۷۶۱۴
امام جمعه آمل:

شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند، گفت: شهدا رفتند و ما باید به عنوان ادامه دهنده راه این شخصیت های ماندگار کوشا باشیم.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آمل با بیان این که هیچ فرهنگی بالاتر از فرهنگ غنی اسلامی در جامعه نداریم، گفت: شهدای عزیز ما مشاهیر هدایت هستند که باید اهتمام خوبی در راستای ترویج سیره و روش این بزرگواران وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که شهدا با نثار خون های پاک خود به ما نشان دادند که باید برای حفظ نظام اسلامی از همه هستی خود بگذریم، بیان داشت: شهدا نیاز به معرفی من و شما نداشته و این بزرگواران خود شاهد و معرف ما انسان ها بر روی کره زمین هستند.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: شهدا به عنوان افتخارات ارزشمند ایران اسلامی حق بزرگی بر گردن ما داشته و این کارهای ما در مقابل رشادت های رزمندگان بسیار ناچیز است و هنوز نتوانستیم حق آنان را به خوبی ادا کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که مدیران نباید نسبت به خون های شهدا کوتاهی داشته باشند، ادامه داد: حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در تقویم تاریخ ایران اسلامی درج شده است که مدیران باید نسبت به گرامی داشت این حماسه ماندگار و جاویدان همت داشته باشند که در غیر این صورت افرادی بی اثر برای جامعه هستند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ما می خواهیم به برکت شهدا زنده شویم، گفت: باید همگان در صحنه حضوری پر رنگ و اثرگذار داشته و بتوانیم سیره نورانی و رشادت های والای این عزیزان را به نسل جوان جامعه انتقال دهیم.

 

وی با اشاره به این که شهدا جان دادند که مدیران تکلیف دارند ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند، بیان داشت: اگر به مدیران تذکر می دهیم نباید ناراحت شده و تلاش خود را در راستای خدمت به مردم به کار گیرند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند، ادامه داد: شهدا رفتند و ما باید به عنوان ادامه دهنده راه این عزیزان کوشا باشیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که مردم از حضور کمرنگ مدیران در نمازجمعه گله مند هستند، افزود: مدیران باید در نمازجمعه حضور داشته تا مردم مسائل و مشکلات خود را با آنان به صورت حضوری در میان گذاشته و مدیران نیز پاسخگوی مردم باشند.

 

سید جعفر رسولی، معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل، در این جلسه با بیان این که 33 سال از حماسه اسلامی ششم بهمن آمل می گذرد که هنوز برای ماندگاری آن کار ارزشمندی انجام نشده است، گفت: باید اهتمام ارزنده و والایی از سوی مدیران در راستای پاسداشت و معرفی این حماسه والا و گرانقدر وجود داشته باشد.

 

وی با تاکید بر این که حماسه ششم بهمن باید به عنوان یک فرهنگ در میان مردم گسترش پیدا کند، بیان داشت: حماسه ششم بهمن به عنوان افتخاری ارزنده برای شهرستان آمل است که در وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) درج شده است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات