۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۳۸۰۴۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی خبر داد؛

برگزاری بیش از 70 برنامه همزمان با هفته وحدت در گیلان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، خوی استکباری آمریکا را دشمنی با اسلام دانست و افزود: گروه های تکفیری که امروز به وجود آماده اند مزدوران استکبار هستند و برای صهیونیست بین المل کار می کنند.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت، یکی از مسائل مهم دنیای اسلام را وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان دانست و افزود: پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار رمز موفقیت را در اتحاد و یکپارچگی مسلمانان می دانند.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رسانه‌های وابسته به صهیونیسم و استکبار جهانی همواره از طلوع و ظهور انقلاب اسلامی احساس خطر می‌کردند و امام  راحل بارها تذکر دادند که اهل سنت و شیعه برادر هم هستند و دشمن مشترک آنها اسرائیل و آمریکا است.

 

برگزاری بیش از 70 برنامه همزمان با هفته وحدت در گیلان

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری بیش از 70 برنامه همزمان با هفته وحدت در استان خبرداد و افزود: در این استان هیچگونه تعارضی بین تشیع و اهل سنت وجود ندارد و همه برنامه ها به صورت انسجام و پیوند یافته برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر این که این برنامه ها در استان و سه شهرستان رضوانشهر، تالش و آستارا اجرا می‌شوند، خاطرنشان کرد: نشست فرهیختگان و صاحب‌نظران اهل تسنن و تشیع، نشست های علمای تسنن و تشیع  دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، جشن‌های مختلف در شهرها و روستاها از  دیگر برنامه‌های هفته وحدت در گیلان است.

 

حجت الاسلام یاری با اشاره به  این که همایش بزرگ نخبگان شیعه و سنی غرب گیلان برگزار می‌شود تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا دشمن همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی است.

 

مدیر کل تبلغات اسلامی گیلان، خوی استکباری آمریکا را دشمنی با اسلام دانست و افزود: گروه های تکفیری که امروز به وجود آماده اند مزدوران استکبار هستند و برای صهیونیست بین المل کار می کنند.

 

حجت الاسلام یاری  با تاکید بر این که حضور گروه های تفکیری در سوریه و عراق با حمایت استکبار جهانی ادامه دارد، افزود: چرا که آمریکا و رژیم صهیونیستی از حامیان اصلی آها هستند و برای پیشبرد اهداف شوم خود دست به ایجاد چنین گروه های زده اند.

 

وی با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای نابودی اسلام در جهان گفت: هدف گروه های تکفیری خدشه دار کردن نام اسلام و از بین بردن اسلام ناب محمدی است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات