۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۴۰۲۳۹
استاد حوزه و دانشگاه:

جنایات گرو های تکفیری طرح اسلام هراسی رژیم صهیونیست است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که جنایات گرو های تکفیری طرح اسلام هراسی رژیم صهیونیستی است، گفت: وحدت مسلمانان موجب اقتدار جهان اسلام می شود و اسلام را در مقابل کفر پیروز می گرداند.
داعش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام امیر شعبانی پور، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) در جامعه الحسین(ع) رشت  یکی از نیازهای مهم جهان اسلام را وحدت برشمرد و افزود: وحدت و همدلی میان مسلمانان موجب اقتدار جهان اسلام می شود و اسلام را در مقابل کفر پیروز می گرداند.

 

این کارشناس مذهبی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نقش اساسی را دربیدارگری مردم دنیا  داشته است، گفت: جریان بیداری در کشورهای اسلامی روز به روز در حال گسترش است و حتی آثار آن در امریکا و اروپا نیز بروز پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام شعبانی پور با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران موج جدیدی از بیداری اسلامی ایجاد کرد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران درس های زیادی به کشور های اسلامی منطقه داد که مهم ترین آنها ایستادگی در مقابل حکومت های دیکتاتوری و تشکیل حکومت مردمی و اسلامی بود.

 

وی در ادامه عمال تروریستی گروه های تکفیری  را در راستای همسویی با صهیونیست ها دانست و افزود:جنایات دشمنان اسلام و تکفیری ها در خاورمیانه ادامه برنامه های خصمانه دشمنان اسلام علیه مسلمانان این منطقه و راه انداختن طرح اسلام هراسی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نشر گسترده اسلام بعد از هزاران سال از میلاد رسول اکرم(ص)، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) دعا می کنند خداوندا من را به دیدار برادرانم نائل گردان و منظور ایشان مسلمانان آخرالزمان به ویژه شیعیان است.

 

وی بابیان این که لسان قرآن کریم بین المللی است، عربستان را در دوران جاهلیت سرزمین وحشی برشمرد تصریح کرد: عربستان و حجاز در عمق جاهلیت قرار داشتند و برای هدایت مردم پیامبر گرامی اسلام (ص) از این سرزمین ظهور کرد.

 

این کارشناس مذهبی، تربیت انسان ها را معجزه اسلام دانست و با تاکید بر این که زیرساخت خلق داعش و تکفیری ها عدم اطلاع و آگاهی از روح اسلام است، افزود: داعش و تکفیری ها  شناختی از روح اسلام ندارند و در دیدگاه اسلامی این گروهک ها انسان نیستند.

 

حجت الاسلام شعبانی پور با بیان این که دشمنان اسلام پیامبر گرامی اسلام (ص) را سردمداران آدمکش ها معرفی کردند و دنبال بیان ضد اسلامی چهره اسلام با ساختار وحشی گری هستند، ابراز کرد: هیچ سازمانی نمی تواند به اندازه داعش با ایجاد تفرقه بین مسلمانان کشتار و جنایات استکبار جهانی را از دید جهانیان پاک کند.

 

این کارشناس مذهبی  با تأکید بر این که پیامبر گرامی اسلام(ص) رحمت للعالمین است، مسلمانان را مبلغ دین پیامبر گرامی اسلام در قرن حاضر معرفی کرد و اظهار کرد: آمار های طلاق و مقدمات طلاق در بین قشر انبوهی از جوانان در جامعه در شأن و جایگاه امت اسلامی نیست.

 

وی با تاکید بر این که توجه به مبانی و الگوهای مطرح شده در سبک زندگی اسلامی راهگشای مناسبی برای برون رفت از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه است، گفت: نظام سلطه با هدف ضربه زدن و ایجاد تزلزل در بنیان خانواده ها و فرهنگ اسلامی و دینی از ابزارهای رسانه ای استفاده می کند که در این زمینه باید خانواده ها هوشیار باشند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات