۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۴۱۸۷۶
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

حماسه ششم بهمن نشانگر روحیه ایمان و مقاومت مردم آمل است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این که حماسه ششم بهمن آمل نشانگر روحیه ایمان و مقاومت مردم این شهرستان است، گفت: مردم ولایی آمل با تکیه بر نیروی ایمان و اراده خود در برابر اتحادیه کمونیست ها قرار گرفتند.
معاون سياسي استاندار مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، امروز در نشست هم اندیشی راه اندازی موزه مقاومت مردم آمل که در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با بیان این که امروز ما تکلیف در نظام داشته و باید نسبت به ماندگاری حماسه اسلامی مردم آمل همت داشته باشیم، گفت: در بسیاری از کشورهای جهان حماسه های کوچک و حتی زشتی ها را با تبلیغاتی وسیع به رخ جوانان می کشند.

 

وی با اشاره به این که متأسفانه در ایران اسلامی با این همه موفقیت ها که در کشور داریم نتوانستیم حماسه های ماندگار را آن گونه که شایسته است به مردم معرفی و انتقال دهیم، بیان داشت: باید اهتمام ارزنده و گرانقدری در راستای معرفی این گونه حماسه های بزرگ وجود داشته باشد.

 

یونسی با بیان این که حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل به عنوان یک رویداد مهم تاریخی و شگفت انگیز برای مازندران است، تصریح کرد: این حماسه بزرگ یکی از حادثه های ماندگاری است که مردم آمل با دستی خالی و با همت نیروی ایمان و اراده خود در برابر اتحادیه کمونیست ها قرار گرفتند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: کمتر شهری در جهان وجود دارد که همانند آمل دارای مشاهیر، علما و قدمت تاریخی باشد که متأسفانه نتوانستیم از شخصیت علامه حسن زاده و جوادی آملی بهره برداری کنیم.

 

وی با اشاره به این که نهضت انقلاب اسلامی به دلیل فرهنگی الهی بودن آن در جان مردم ریشه دوانده است، گفت: تنها انقلابی که به نام دین جلوه گری می کند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید در مسیر تعالیم والای آن حرکت کنیم.

 

یونسی با بیان این که احداث موزه مقاومت مردم آمل از اهمیت والایی برخوردار است، بیان داشت: باید اهتمام ارزنده و گرانقدری در راستای راه اندازی این موزه وجود داشته باشد تا بتوانیم حماسه بزرگ مردم آمل را به نسل های دیگر انتقال دهیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به این که برای راه اندازی موزه از پژوهشگران و صاحب نظران درخواست کمک و یاری داریم، تصریح کرد: در همه بخش های استان جایگاه گردشگری وجود دارد که ما باید این ظرفیت ها را در مسیر خدایی بودن قرار دهیم تا جلوه حضرت حق را به درستی نمایش دهیم.

 

علی شادمان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران نیز در این جلسه با بیان این که صنعت توریسم برای استان بسیار اهمیت دارد، گفت: باید با راه اندازی موزه مقاومت مردم آمل زمینه حضور گردشگران را در استان فراهم کنیم.

 

وی با اشاره به این که همه همت و تلاش ما این است تا بتوانیم حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل را به نسل های آینده انتقال دهیم، بیان داشت: هدف اصلی در احداث موزه به سبب جلوگیری از تحریف این حماسه بزرگ است.

 

شادمان با تاکید بر این که مردم آمل با این حرکت ارزشمند خود مبانی ارزشی دفاع اسلامی را به خوبی حفظ کردند، تصریح کرد: مردم آمل با نبود امکانات و دستی خالی توانستند از شهر خود دفاع کنند که باید برای تبیین دستاوردهای ارزشمند این حماسه بزرگ تلاش شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات