۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۴۳۵۲۵
به مناسبت دهه فجر؛

سلسله نشست‌های انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه قائم چیذر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه قائم(عج) چیذر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب، سلسله نشست​های انقلاب اسلامی با عناوین؛ گفتمان انقلاب اسلامی، صدور انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این مدرسه علمیه برگزار می‌شود.
چيذر

حجت الاسلام حمید مرتضوی، فرمانده پایگاه بسیج طلاب و معاون آموزش مدرسه علمیه قائم(عج) چیذر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برنامه​های دهه فجر این مدرسه علمیه خبر داد و افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب، سلسله نشست​های انقلاب اسلامی با عناوین؛ گفتمان انقلاب اسلامی، صدور انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این مدرسه علمیه برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: در روز شنبه 11 بهمن ماه، رحیم​پور ازغدی با موضوع صدور انقلاب اسلامی، سه​شبنه 14 بهمن ماه، حسین شریعتمداری، مدیر مسؤول روزنامه کیهان با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و یک​شنبه 25 بهمن ماه، حسن عباسی با موضوع دستاوردهای انقلاب در مدرسه علمیه قائم(عج) چیذر به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

فرمانده پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه قائم(عج) چیذر با اشاره به اهداف برگزاری این سلسله نشست​ها ابراز داشت: در این برنامه​ها در پی آن هستم که برای عموم مردم و طلاب محترم تبیین کنیم که این انقلاب ثمره خون شهدا و اخلاص امام راحل است که این​گونه دستاوردهایی را در داخل و خارج از کشور داشته است.

 

وی در پایان افزود: وظیفه ما است که انقلاب اسلامی را در خاورمیانه و کشورهای غیراسلامی صادر کنیم تا بدانند که چگونه می​توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد./841/ت303/ب4

ارسال نظرات