۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۴۴۱۶۰

همایش فرهنگی قرآنی والفجر در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش فرهنگی قرآنی والفجر به همت دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
همايش فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، همایش فرهنگی قرآنی والفجر به همت دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و با مشارکت کمیته قرآن و نهج البلاغه، کمیته انجمن های اسلامی، هیئات مذهبی و کانون های اسلامی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر  در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر  برگزار شد.

 

در ابتدای این همایش سیدمحمد جعفری، از قاریان استان به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مصطفی سالاری استاندار بوشهر، نصرالله شفیعی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این همایش سخنرانی کردند.

 

اجرای تواشیح از سوی گروه تواشیح و مدیحه سرایی ثقلین برازجان و قرائت قرآن توسط سیداحسان ابطحی، نفر ممتاز رشته قرائت مرحله استانی مسابقات قرآنی تلاوت از دیگر بخش های برگزار شده در این همایش بود.

 

به گزارش رسا، در این آئین از منتخبان مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم و مرتلین و کارشناسان طرح با قرآن در رمضان و همچنین خادمان قرآنی توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در مناطق روستایی که با اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر همکاری داشته اند تجلیل به عمل آمد./846/پ203/ب4

ارسال نظرات