۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۳
کد خبر: ۲۴۴۴۹۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تدابیر رهبری توطئه های دشمن را تبدیل به فرصت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرم آباد گفت: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، سبب شده تا همه توطئه‌های دشمنان تبدیل به فرصت برای کشور و نظام اسلامی شود و تا زمانی که ولی فقیه عالم و عادلی چون رهبری در رأس این نظام است، هیچ گونه دلبستگی به مذاکرات نداریم.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، شب گذشته در دومین شب مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، بیان کرد: حیات بخشیدن به مردم ایران یکی از برجستگی‌های بزرگ انقلاب اسلامی است، در جهان هیچ انقلابی برای دین‌خواهی ایجاد نشده است و برتری انقلاب ایران به خاطر دین‌خواهی آن بود که شکل گرفت، انقلاب اسلامی ایران مردم ایران را زنده کرد، مردم با انقلاب خود به دنبال مادیات نبودند بلکه حکومتی دینی را طلب کردند و در این زمینه نیز به پیروزی دست یافتند.


وی در ادامه افزود: استقلال کشور یکی دیگر از ویژگی های بزرگ انقلاب است، به فرموده امام خمینی(ره) نهضت ما اسلامی است و امام راحل با تکیه بر انقلاب دینی خود نظامی را بنا کرده که سیاست آن عین دیانت آن و دیانت آن نیز عین سیاست آن است، ملت ایران با تبعیت از رهبر خود به همه قدرت‌های پوشالی عالم نه گفتند و با شعار «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» به سلطه‌گری غرب در کشور پایان دادند.


نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: ملت ایران با انقلاب خود سرنوشت کشور را به دست خویش گرفته تا دارای استقلال شوند و آقای خود شدند نه نوکر بیگانگان، انقلاب ایران در مسیر اسلام‌خواهی خود، در مسیر پیشرفت مالی، امنیت، علم حرکت کرده و در حال حاضر به رقیب سرسخت کشورهای قدرتمند علمی و نظامی تبدیل شده است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول 36 سال عمر خود با رهبری امام راحل و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب توانسته است توطئه ها و چالش های پیش روی خود را به فرصت تبدیل کرده و در کنار کسب تجربه ها از مراحل مختلف، دستاوردهای ارزشمندی را کسب کند.


حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: در توطئه تحریم‌های اقتصادی و مالی تدابیر مقام معظم رهبری منجر به طرح اقتصاد مقاومتی شد، در فتنه 88 نیز، دشمن با تصور براندازی نظام وارد عرصه شد اما با تدبیر رهبری، نه تنها فتنه خاموش گشت که بار دیگر زمینه برای حضور مردم برای دفاع از نظام ایجاد شد.


وی تأکید کرد: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، سبب شده تا همه توطئه‌های دشمنان تبدیل به فرصت برای کشور و نظام اسلامی شود، تا زمانی که ولی فقیه عالم و عادلی چون امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در رأس این نظام است، هیچ گونه دلبستگی به مذاکرات نداریم.


نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیشرفت های علمی حاصل شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از دیگر نقاط قوت کشور است و هم اکنون در علم پزشکی و نانو تکنولوژی با وجود تهدیدات بسیار، رتبه هفتم جهان به دانشمندان ایرانی تعلق دارد و در حوزه هوا فضا نیز ماهواره ایران در مدار قرار گرفته است.


حجت الاسلام  و المسلمین میرعمادی با بیان اینکه تحریم های دشمنان در حوزه های مختلف سبب خودکفایی ملت ایران شده است، افزود: کاهش یکباره قیمت نفت و توقف مذاکرات از توطئه های آمریکا و عربستان برای فلج کردن ایران است تا از این طریق به نتایج دلخواه خود برسند، اما باید بدانند که با اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب این تهدید نیز به یک فرصت تبدیل خواهد شد.


وی در ادامه بیان کرد: امنیت موجود در ایران اسلامی در هیچ جای دنیا وجود ندارد، این امنیت در حالی فراهم شده است که دشمنان گروهک های تروریستی نظیر داعش را برای مقابله با ایران و به خطر انداختن امنیت ما تربیت کرده اند.


نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ایران اسلامی پرچمدار حکومت عدالت در جهان است، مردم ما از تهدیدات دشمن نمی‌ترسند زیرا گزینه روی میز غرب یعنی حمله نظامی، بستری برای مقابله با جریان کفر برای ایرانیان است که ملت در این زمینه با افتخار اقدام خواهد کرد و تاریخ انقلاب اسلامی گواه این ادعا است.

 

حجت الاسلام  والمسلمین میرعمادی خاطر نشان کرد: استقلال کنونی ایران را هیچ کشوری ندارد چرا که هیچ کشوری حق تعیین تکلیف کردن برای ایران را ندارد اما در خیلی از کشورهای دارای دموکراسی اوضاع چنین نیست./967/پ202/ب4

ارسال نظرات