۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۴۴۵۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

تأثیرگذاری انقلاب اسلامی موجب عصبانیت غرب شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: عصبانیت و کینه توزی غرب و حتی مرتجعین منطقه به علت تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان و نفوذ آن در قلب ها است.
حجت الاسلام فخري

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: با گذشت 36 از عمر با برکت انقلاب، جمهوری اسلامی ایران همچنان با وجود توطئه ها، سرافزار و مقاوم در برابر دشمنان ایستاده است.

 

وی ایستادگی و مقاومت ملت ایران را موجب ایجاد موج بیداری اسلامی در منطقه دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول بیش از سه دهه دستاوردهای بسیاری داشته است که مهم ترین آنها بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و دیگر کشورهای مسلمان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان این که ملت های مسلمان به طور طبیعی خواستار اسلام انقلابی هستند، خاطرنشان کرد: روحیه امید و آزادی خواهی مردم مسلمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکسته شدن ابهت استکبار جهانی جان دوباره گرفت و  امروز شاهد هستیم که با الهام از ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی ها مقاومت می کنند.

 

حجت الاسلام فخری عمران و آبادانی کشور را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: راه سازی، آب شرب، احداث جاده و توسعه زیرساخت‌ها از برکات پیروزی انقلاب است.

 

وی اعتلای فرهنگ دینی در ایران و جهان را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: امروز شاهد توسعه فرهنگ دینی مردم در سطح جهان و در کشورمان هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مردم به مسائل دینی توجه بیشتری دارند چراکه انقلاب اسلامی نشان داد که دین دارای ارزش است این درحالی است که رژیم طاغوت دین را در جامعه بشری بی نقش القا می کرد.

 

حجت الاسلام فخری گفت: عصبانیت و کینه توزی غرب و حتی مرتجعین منطقه به علت تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان و نفوذ آن در قلب ها است.

 

وی استقلال و آزادی را از دیگر دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: شکستن ابهت اسرائیل، طاغوت  و استکبار جهانی از دیگر دستاودهای مهم انقلاب است./936/ت302/ب4

ارسال نظرات