۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۴۵۰۷۶
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان:

دهه فجر پاسداشت میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان این که تبدیل وقف های خرد به سرمایه های بزرگ مادی و معنوی از برنامه های اوقاف گیلان است، گفت: وقف یک احسان ماندگار است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه گيلان

به گزارش خبر نگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان امروز در حاشیه افتتاح مجتمع تجاری موقوف آستانه اشرفیه با بیان این که دهه فجر سرآغاز رهایی ملت و شکوفایی و پیروزی بزرگترین انقلاب در تاریخ درخشان ما از صدر اسلام تا به امروز است، افزود: دهه مبارک فجر پاسداشت میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و حضور در راهپیمایی امسال22 بهمن هم از نظر ابراز علاقه به پیامبر اسلام(ص) و تحوالات منطقه ای امروز، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است

 

حجت الاسلام عادلی با تاکید بر برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دشمن امروز استقلال ملت ایران را هدف قرار داده و با نقشه های مختلفی می خواهد این وحدت و استقلال و آرامش مردم را بگیرد و به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در بقاع شاخص گیلان خبر داد و تصریح کرد: در دهه فجر امسال محفل انس با قرآن، همخوانی و تواشیح و مسابقات فرهنگی و ورزشی به همراه اهدای جوایز در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: دیدار با خانواده های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی با حضور مسؤولان شهرستان، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امورخیریه استان در ایام دهه فجر خواهد بود.

 

حجت لاسلام عادلی همچنین با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در این ایام، گفت: افتتاح و راه اندازی واحدهای تجاری بقعه متبرکه امامزادگان شهرستان آستارا و پروژه تجاری اداری موقوفه در شهرستان آستانه اشرفیه از طرح ها و پروژه های عمرانی جهت افتتاح در این ایام خواهد بود.

 

وی بزرگداشت ایام الله دهه فجر را وظیفه همه مسؤولان دانست و گفت: باید در این ایام شیرینی پیروزی انقلاب در مردم احساس شود.

 

حجت الاسلام عادلی با تاکید بر حضور گسترده تر در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: بقاع متبرکه گیلان 18 هزار عضو هیأت امنا و شورای فرهنگی دارد که در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری گسترده دارند.

 

وی افزود: این روزها که استکبار در پی اسلام هراسی و شیعه هراسی و مانع تراشی در جهت پیشرفت کشورمان است، اما با همه این تهدیدها سی و شش سال است که نظام جمهوری اسلامی به راه خود ادامه داد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ما پله های پیشرفت را روز به روز بیشتر طی کردیم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان این که تبدیل وقف های خرد به سرمایه های بزرگ مادی  و معنوی از برنامه های اوقاف گیلان است، گفت: وقف یک احسان ماندگار است.

 

حجت الاسلام عادلی خاطرنشان کرد: ما باید در وقف اصل مال را برگردانیم و آن را در جهت نیات واقف به سرمایه ای ماندگار تبدیل کنیم تا بتوانیم با این درآمد به نیات واقف جامعه عمل بپوشانیم./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات