۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۴۵۴۸۰
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

جمهوری اسلامی ایران بیانگر اسلام واقعی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود امام راحل و رهبری ولی فقیه بیانگر اسلام واقعی در جهان است.
پرچم جمهوري اسلامي ايران

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و رهبری ولی فقیه توانست برگ زرینی در تاریخ به وجود آورد.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب تحولی شگرف را در دنیا آغاز کرد، اظهار داشت: امروز اسلام به کانون توجه جهانیان تبدیل شده است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به دسیسه های دشمنان اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بیان داشت: دشمنان اسلام به دنبال آسیب رساندن به اسلامیت نظام هستند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: امروز استکبار به نام اسلام، گروه های گوناگون تکفیری را ایجاد کرده تا به دست مدعیان اسلام به جان مسلمانان بیفتند.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به تهدیدها و تحریم های دشمن در عرصه های گوناگون افزود: دشمنان با ایجاد تحریم ها و تهاجم فرهنگی، کشور را مورد هجمه قرار دادهاند.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی منادی وحدت، اعتدال و بیانگر اسلام واقعی در جهان است، افزود: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم و با پیروی از ولی فقیه در برابر دسیسه های دشمن ایستاده است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به این که افراد زیادی جان خویش را فدای اسلام و انقلاب کردند، خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، مقاومت جانبازان، رزمندگان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان این که ما وارث خون شهدا هستیم، تأکید کرد: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا ثابت خواهیم کرد که همواره ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نقشه دشمنان اسلام را نقش برآب می کند

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که مردم بزرگ ترین پشتوانه دولت هستند، ابراز داشت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بزرگ به دشمنان اسلام نشان می دهد که در راه حفظ آرمان های امام راحل و شهدا همواره ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام ولی پور با بیان این که پس از گذشت 36 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، شاهد صدور انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نقشه دشمنان اسلام را نقش برآب می کند و به آنان نشان می دهد که تحریم ها و تهدیدهای دشمن بی نتیجه است./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات