۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۴۵۸۲۱
رییس شورای شهر مشهد:

حضور در راهپمایی 22 بهمن یک وظیفه ملی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که حضور در راهپیمایی 22 بهمن اثبات قدرشناسی مردم از شهدا است، گفت: امسال با توجه به هجمه های شدید دشمن، مردم باید با انگیزه بیشتری در این مراسم حضور یافته و به دشمنان نشان دهند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند.
حضور در راهپمایی 22 بهمن یک وظیفه ملی است

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، به نقل از  ستاد خبری «فجر 36 مشهد» محسن انتظاری هروی، رییس شورای اسلامی شهر مشهد، با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اثبات قدرشناسی مردم نسبت به شهدا و امام راحل است گفت: با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم همواره همراه انقلاب بوده و در کنار مسئولین نظام بوده و هستند.

 

وی، با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله22 بهمناهار داشت: با توجه به خون هایی که در راه به ثمر رسیدن انقلاب ریخته، حضور در سالروز پیروزی انقلاب و راهپمایی روز 22 بهمن تبدیل به یک وظیفه ملی شده است.

 

انتظاری هروی، با اشاره به حوداث تلخ و شکنجه ها و جنایات رژیم شاه تأکید کرد: جریان انقلاب با هدایت و رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و با همت مردم به وقوع پیوست و پس از آن نیز با نفس قدسی امام جوانان به میدان آمدند و از انقلاب و نظام دفاع کردند، لذا وظیفه همه است که برای هر چه باشکوهتر شدن این حماسه اقدام کنیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، در خصوص برنامه های بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر که توسط سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در سطح شهر اجرا می شود، عنوان کرد: شهرداری باید به گونه ای عمل کند که زمینه حضور مردم هرچه بیشتر و با کیفیت تر فراهم شود تا خود مردم به صورت خودجوش با این جریان همراه شده و این جشن ها را برگزار نماید.

 

وی تصریح کرد: تاریخ نشان داده که هرگاه مسئولین نظام و مردم از یکدیگر فاصله گرفته اند با شکست روبرو شده اند و هر جا که مردم و مسئولین همراه و درکنارهم قرار گرفته اند، به پیروزی و موفقیت دست یافته اند.

 

لزوم جذب جوانان به عنوان سرمایه های انقلاب

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: امسال مردم انقلابی مشهد با وجود هجمه های رسانه ای در ماهواره و اینترنت که به صورت هدفمند و علیه جوانان و افکار آنها طراحی شده اند، باید با انرزی و انگیزه بیشتری از گذشته در این مراسم حضور یافته و به دشمنان نشان دهند که پشت انقلاب و نظام ایستاده اند.

 

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده توسط شهرداری خوب ولی ناکافی است، اذعان کرد : برنامه ها باید دارای شاخص بوده و کارهایی که انجام می شود به صورت هدفمند و با اهداف بلند مدت صورت گیرند تا عملکردها و نتایج برگزاری آنها قابل ارزیابی باشند.

 

انتظاری هروی با اعلام اینکه برنامه ها باید به گونه ای تهیه شود که همه اقشار جامعه را در بر بگیرد، خاطر نشان کرد: کودکان این دوره به نسبت نسل های قبل درک بالاتری دارند لذا به منظور پرورش نسلی انقلابی باید مفاهیم و دستاوردهای انقلاب را به آنها منتقل نمود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد،  تربیت خانوادگی را مکمل اقدامات آموزشی در حوزه انقلاب برای بچه ها دانسته و اظهار کرد: والدین نیز باید ارزش و آرمان های انقلاب را به کودکان منتقل نمایند تا نسلی مؤمن و متعهد به ولایت فقیه و نظام تربیت شود.

 

وی برنامه های انجام شده در مساجد و کانون های فرهنگی که توسط سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از جمله طرح «هم قدم با شهدا» در راستای شرکت در راهپیمایی به نیت شهدا را مثبت ارزیابی کرده و افزود : نوجوانان و جوانان سرمایه های این کشور هستند و باید با تهیه چنین برنامه های خوب و اثربخشی برای آنها، این سرمایه های عظیم را جذب نظام و انقلاب کرد./1310/د102/ب5

 

ارسال نظرات