۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۴۶۰۶۲

دعوت آیت‌الله صفایی بوشهری از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن دعوت از عامه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، بر اسلامیت نظام و تابعیت از ولی‌فقیه و استکبارستیزی تأکید فراوان داشته باشند.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، صبح امروز در جلسه خارج در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک هدیه الهی به جهان اسلام و برآمده از افق ایران اسلامی است که تحولی شگرف را در نظام نوین جهانی به وجود آورد.

امام جمعه بوشهر بابیان اینکه حمایت و اقتدار بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران، بر همگان واجب و تضعیف آن حرام است، افزود: انقلاب اسلامی ایران، احیاگر معنویت و عدالت به رنگ خدا و اسلام، و نوری درخشان در تاریکی جاهلیت نوین بود، که بیداری آفرید و موجب حرکت‌های اسلامی در تمام جهان شد.

 

وی گفت: حفظ و ارتقاء اسلامیت نظام از طریق حمایت و تابعیت از ولی‌فقیه، جهادگری در تمام عرصه‌های مدیریتی، اقتصادی و فرهنگی نظام، استکبارستیزی، ایجاد وحدت و همدلی در سایه ولایت، تلاش جدی در حفظ و ارتقاء فرهنگ اسلامی، دفاع مقدس فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن، می‌تواند نظام مقتدر و پایدار به سمت اهداف و آرمان‌های الهی را رهنمون سازد.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه و بزرگان دین، مدینه النور هستند، تصریح کرد: همه حوزه‌های علمیه باید با تمام توان تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری، در حفظ اقتدار نظام و حرکت به سمت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تلاش کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر بیان کرد: این انقلاب، ریشه در دین اسلام و مکتب اهل‌بیت داشته و از حوزه علمیه نشأت‌گرفته است، بنابراین بر همگان واجب است با مجاهدت و کوشش در این راه، در پرتو هدایت‌های مقام معظم رهبری، این نظام را به اهداف عالیه خود برسانند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن دعوت از عامه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، بر اسلامیت نظام و تابعیت از ولی‌فقیه و استکبارستیزی تأکید فراوان داشته باشند./846/پ203/ب

ارسال نظرات