۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۴۶۱۱۱
رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتاق فکر غرب را ویران می کند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه گفت: حضور این مردم تمام اتاق فکرهای دشمن را ویران خواهد کرد و نقشه و فکر دشمن را برای تضعیف انقلاب و نظام از بین می برد.
رفعتي
حجت الاسلام عباس رفعتی رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا راهپیمایی 22 بهمن را نماد تجدید پیمان مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: هر چه حضور در این راهپیمایی بیشتر باشد این بیعت و تجدید میثاق با انقلاب اسلامی قوی تر و مستحکم تر خواهد بود.
 
رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه ادامه داد: دشمنان قسم خورده اسلام، ایران و جمهوری اسلامی ایران همیشه چشمشان به راهپیمایی 22 بهمن بوده تا حضور مردم را ببینند؛ آنها نسبت به مقدار حضور مردم در این راهپیمایی برای برخوردهای سیاسی خود با این انقلاب تصمیم می گیرند.
 
حجت الاسلام رفعتی افزود: حضور تک تک مردم و در نتیجه این حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمن را کور و تیری بر چشمان هر بیگانه طمعکار است که قصد نگاه چپ و ناروا به انقلاب اسلامی دارد.
 
وی مقاطع حساس سیاسی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در مقاطع حساسی که نظام اسلامی با دشمنان در عرصه سیاست می جنگد حضور مردم در بزرگترین راهپیمایی سالانه کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه با اشاره به مذاکرات هسته ای و زیاده خواهی آمریکا و دیگر کشورهای غربی در این مذاکرات ابراز داشت: مردم در این مقطع حساس باید پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اعلام کنند تا همانند سخن رهبر معظم انقلاب دشمن بفهمد که مردم و ملت ایران دست بسته نیستند و دشمنان هستند که دستانشان، فکرشان و مغزشان بسته است.
 
حجت الاسلام رفعتی ادامه داد: تحریم و مشکلات اقتصادی و مشکلات دیگر مردم را ناراحت می کند؛ دل های انسان های انقلابی، ارزشی و متدین را می آزارد؛ اما این مردم ثابت کرده اند که با بصیرت هستند و با شناخت مواقع حساس در میدان عمل وارد شده و نقشه های پلید دشمنان اسلام را نقش بر آب می سازند.
 
وی تصریح کرد: مردم از کوچک و بزرگ و جوان و پیر حتی با ویلچر به میدان می آیند تا با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و نقشه و فکر دشمن را برای تضعیف انقلاب و نظام از بین ببرند؛ حضور این مردم تمام اتاق فکرهای دشمن  را ویران خواهد کرد.
 
رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه در پایان گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با تمام آرمان های نظام است؛ آزادی قدس شریف نیز یکی از آرمان های نظام است؛ بنابراین شرکت در این راهپیمایی علاوه بر تأثیر بر دیدگاه غرب نسبت به جمهوری اسلامی ترس و تهدیدی برای رژیم صهیونیستی خواهد بود./836/ت302/ش
ارسال نظرات