۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۴۶۳۶۷
سردار نقدی:

دشمنان بدانند با تحریم ملت ایران، به خواسته‌های خود نمی‌رسند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان ملت مطمئن باشند که با تحریم و فشار در برابر کشور ما به نتیجه نمی رسند، ملت ایران اسلامی با توجه به اقتصاد مقاومتی آماده اداره کشور در سخت ترین شرایط است.
سردار محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در مراسم سخنرانی 22 بهمن شهر کرمانشاه، بیان کرد: ملت ایران در سال 57 شعار مرگ بر بختیار سر داد و بختیار به زباله‌دان تاریخ پیوست، مردم ایران اسلامی مرگ بر صدام گفتند و سرنوشت ننگین صدام را همه دیدند؛ مرگ بر منافقان همواره از سوی ملت ایران گفته شده و امروز سرنوشت منافقان از مرگ بدتر است.


وی در ادامه افزود: عاقبت استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل همچون بقیه است و این مستکبران با اتحاد ملت ایران نابود می‌شوند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین به ایستادگی ملت در برابر مشکلات اشاره کرد و گفت: دشمنان ملت مطمئن باشند که با تحریم و فشار در برابر کشور ما به نتیجه نمی رسند، ملت ایران اسلامی با عمل به راهکار بی نظیر رهبرمعظم انقلاب که اقتصاد مقاومتی است آماده اداره کشور در سخت ترین شرایط است.


نقدی خاطرنشان کرد: ملت ایران یقین داشته باشد تا روزی که این وحدت و ایمان را در خود دارد به همه آرزوها و آمال خود خواهد رسید و همه شعارهای ملت محقق خواهد شد.


وی در ادامه افزود: دشمنان در مسیر مبارزه با ایران اسلامی هر کاری که توانستند علیه ملت ایران انجام دادند، ترور مردم و دانشمندان ما، تحمیل جنگ هشت ساله به ما، ایجاد آشوب در نقاط مرزی ما، تحریم و توطئه های مختلف؛ اما به فضل خدا همیشه شکست خورده و کودتاهای پشت سر هم آنها بی نتیجه ماند.


نقدی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با 5+1 تصریح کرد: مردم می دانند که آن ها در مذاکرات خود می گویند بیایید توافق نامه را امضا کنید و انرژی هسته ای خود را کنار بگذارید و ما هم تحریم ها را لغو نمی کنیم؛ در سال های آتی اگر ثابت شد شما آدم های خوبی هستید ما تحریم ها را بر خواهیم داشت؛ اگر قرار بود که شما 10 سال یا 20 سال دیگر تحریم ها را بردارید و ملت ما می تواند با وجود تحریم ها به پیشرفت های خود ادامه بدهد، دیگر چه ضرورتی به مذاکره است؟ شما تحریم ها را بگذارید و ما هم راه پیشرفت خود را ادامه می دهیم.


رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولت امروز آمریکا دولتی ورشکسته است، آبرویی برای آمریکا باقی نمانده است، امروز از رییس جمهوری آمریکا در کشورهای مختلف با سنگ و تخم مرغ و گوجه گندیده استقبال می شود.


وی تأکید کرد: نظام اسلامی ایران با درایت رهبر معظم انقلاب مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سرخواهد گذاشت، برای پیروزی و تثبیت نظام اسلامی 220 هزار شهید تقدیم این راه کرده ایم و امروز ذره ای از مواضع شهدا که نبرد تا آخرین نفس با دشمنان است، کوتاه نمی آییم./967/پ202/ب4

ارسال نظرات