۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۴۶۷۳۶

هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان با حضور مسؤولان و اصحاب رسانه های جمعی در ارومیه آغاز به کار کرد.
نمايشگاه مطبوعات و خبر گزاري ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی با حضور مسؤولان و اصحاب رسانه های جمعی در ارومیه آغاز به کار کرد.

 

امید سیاح، مسؤول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه مراسم افتتاحیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی از امروز به مدت سه روز در محل مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار می شود.

 

وی با قدردانی از همکاری خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران در برپایی این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان با شرکت 70 نشریات و سایت استانی، سرپرستی روزنامه های و خبرگزاری های سراسری در استان در 61  غرفه دایر شده است.

 

سیاح اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه، سازمان فرهنگی و ورزشی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه، بسیج رسانه استان؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی را در برپایی این نمایشگاه یاری کرده اند.

 

وی گفت: در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه، جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان برگزار شده و از منتخبان رسانه های گروهی در رشته های مختلف خبر، گزارش، مقاله، عکس، یادداشت و ... تجلیل می شود.

 

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی از امروز به مدت سه روز در محل نمایشگاهی مجتمع فرهنگی هنری ارومیه در حال برگزاری است./936/پ202/ب4

ارسال نظرات