۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۴۶۹۰۲
آیت الله طبرسی:

عراق جدید مدیون و مرهون رهنمودهای آیت الله سیستانی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید بر این که عراق جدید مدیون و مرهون حضرت آیت الله سیستانی است، ادامه داد: زحمات و رهنمودهای ارزشمند این مرجع عالیقدر شیعه موجب پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان شده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران شب گذشته در دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی با بیان این که سه سید گرانقدر و عالی مقام یعنی، حضرت آیت الله سیستانی، مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله در دنیا تحول ایجاد کردند، گفت: شیعه امروز با این مثلث نورانی اظهار وجود دارد.

 

وی با بیان این که بسیاری از تحلیل گران سیاسی دنیای غرب به نقش این سه سید عالیقدر در تحولات جهان اسلام اذعان دارند، افزود: همه نگاه های دوستان و دشمنان در سراسر جهان به لسان مبارک این سه شخصیت ارزشمند دنیای شیعه است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که همه سیاست مداران و ابرقدرت های جهان در برابر اقتدار و عظمت این سه سید عظیم الشأن سر تعظیم فرود آورده اند، تصریح کرد: اگر خدای ناکرده مشکلی برای هر کدام از این سه شخصیت ارزشمند جهان اسلام روی دهد، شرایط جهان اسلام به گونه ای دیگر تغییر خواهد  کرد.

 

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که عراق جدید مدیون و مرهون حضرت آیت الله سیستانی است، ادامه داد: زحمات و رهنمودهای ارزشمند این مرجع عالیقدر شیعه موجب پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضرت آیت الله سیستانی در عراق نقش محوری را دارند، گفت: اگر ایشان استقامت نمی کردند و این صبر خدادادی را به کار نمی بردند، امروز وضعیت عراق بسیار بحرانی تر می شد.

 

وی با تأکید براین که رهنمودهای حضرت آیت الله سیستانی مانع نابودی عراق از سوی دشمنان اسلام شد، ادامه داد: ایشان محور وحدت شیعه سنی در کشور عراق هستند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه خاصی به حضرت آیت الله سیستانی دارند، ادامه داد: حضرت آیت الله سیستانی نیز همواره توجه ویژه ای به رهبری معظم انقلاب دارند.

 

وی  ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده ضرت آیت الله سیستانی نقل می کرد؛ وقتی آقای سیستانی فتوای جهاد علیه داعش در عراق صادر کرد خدمت رهبری رسیدم و مقام معظم رهبری فرمودند؛ این از تأییدات خداوند بود که بر زبان  ایشان جاری شد و اگر این فتوا نبود امروز از عراق خبری نبود.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: مازندران با سه میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت روحانی است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات