۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۴۷۰۳۱

آیت الله شفیعی موضع گیری علیه مسؤولان درخصوص پدیده گرد و غبار را تکذیب کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شفیعی انتشار برخی اخبار مبنی بر موضع گیری علیه مسؤولان درخصوص پدیده گرد و غبار را تکذیب کرد و گفت: پخش چنین پیام های دروغین کار نادرستی بوده و خداوند افراد درغگو را از جای که متوجه نیستند رسوا می کند.
آيت الله شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بعدازظهر امروز، در جلسه شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، ابرازداشت: نسبت دادن برخی گفته های نادرست در شبکه های ارتباط جمعی به مسؤولان معتقد و ولایت‎مدار استان حرمت شکنی است.

وی افزود: مسؤولان برای برطرف کردن کاستی ها در خوزستان همه  تلاش خود را به کار گرفته اند و در این زمینه به مسؤولیت خود عمل می کنند و شایعه پراکنی در این زمینه کار نادرستی است.

آیت الله شفیعی با اشاره به آیه «یا ایها الذین امنوا اذا جاکم فاسق بنبا فتبینوا اذا تصیبوا قوما بجهاله فتصبحوا علی ما فلتم نادمین» گفت: هرگاه شایعه به دست مردم برسد باید ابتدا درباره ریشه آن تحقیق و بررسی کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به پخش پیامی دروغین در شبکه های اجتماعی منسوب به وی بیان داشت: در این پیام آمده است که اینجانب در مسجدی در اهواز علیه مسؤولان استان در رابطه با پدیده گرد و غبار موضع گیری کردم که در این رابطه باید گفت که من در آن روز به مسجد نرفتم و این پیام دروغ محض است.

وی افزود: پخش چنین پیام های دروغین کار نادرستی بوده و خداوند افراد درغگو را از جای که متوجه نیستند رسوا می کند.

آیت الله شفیعی در پایان گفت: انقلاب اسلامی با دستان قوی و نیرومند مسؤولان و مردم ولایتمدار در حال حرکت به سوی جلو است و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دهنده این موضوع است./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات