۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۴۹۹۸۴
14 اسفند؛

نمایشگاه آثار خطی و کتب آیت الله شهید میرزا ابراهیم خویی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: نمایشگاه آثار خطی و کتب آیت الله شهید میرزا ابراهیم خویی همزمان با همایش ملی بزرگداشت مقام شامخ این واقف خیراندیش و شهید مشروطه برپا می شود.
نمایشگاه آثار خطی و کتب آیت الله شهید میرزا ابراهیم خویی برگزار می شود

حجت الاسلام مقصود محمودی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: همایش ملی آیت الله شهید میرزا ابراهیم خویی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ این عالم بزرگ، واقف خیراندیش و شهید مشروطه برگزار می شود.

 

 

وی گفت: از آنجایی که آیت الله شهید میرزا ابراهیم خویی از بزرگ ترین واقفان استان آذربایجان غربی و کشور است، شناساندن مقام این بزرگوار می تواند گامی مؤثر در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف است.

 

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله شهید میرزا ابراهیم خویی از جایگاه والای علمی و اجتهادی برخوردار است و آن عالم ربانی منشأ خدمات ارزشمندی برای جهان اسلام بود.

 

وی گفت: همایش ملی آیت الله شهید میرزا ابراهیم خویی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور،  علما، اندیشمندان و فرهیختگان چهاردهم اسفندماه در بقعه شیخ نوایی خوی برگزار می شود.

 

 سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خوی تصریح کرد: نمایشگاه آثار خطی و کتب آیت الله شهید میرزا ابراهیم خویی نیز در محل برگزاری همایش در بقعه شیخ نوایی برای بازدید عموم دایر می شود.

 

وی گفت: با توجه به حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه های جنبی نیز برای همایش ملی شهید میرزا ابراهیم خویی پیش بینی شده است که افتتاح کتابخانه امامزاده سید بهلول خوی و بازدید از پروژه های موقوفه شهرستان خوی از جمله آنها است.

 

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: نمایشگاه عملکرد اداره اوقاف نیز در محل برگزاری همایش برای بازدید عموم برپا می شود.

 

گفتنی است، نخستین همایش گرامیداشت آیت الله شهید میرزا ابراهیم خویی، واقف خیراندیش و شهید مشروطه با حضور نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه 14 اسفندماه در بقعه شیخ نوایی خوی برگزار می شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات