۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۵۰۴۷۰
با ورود شهدای گمنام به شهر سورشجان؛

دل ها روانه قبر بی نشان فاطمه زهرا شد

خبرگزاری رسا ـ صبح امروز با ورود دو شهید گمنام به شهر سورشجان، یاد شهدا فضای شهر را عطر آگین کرد و دل ها را روانه قبر بی نشان فاطمه زهرا(س) ساخت.
استقبال مردم از شهيد گمنام دوران دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، صبح امروز دوباره یاد و نام شهدا در حالی فضای استان چهارمحال و بختیاری و به ویژه شهر سورشجان را عطر آگین کرد که مردم در مظلومیت بانوی بی نشان، حضرت زهرا(س) اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.
 
امروز صبح مردم شهر سورشجان پس از وداع با دو شهید گمنام، آن ها را بر روی دستان خود تشییع کردند و پیکر پاک آن ها را روانه قبر کردند.
 
در مراسم تشییع شهدای گمنام شهر سورشجان که از ساعت 9 صبح و از سه راه تعاونی این شهر آغاز شد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار، امام جمعه سورشجان، مسؤولان استانی و شهرستانی، روحانیان و عموم مردم شهید پرور حضور داشتند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در حاشیه این مراسم با شکوه، به خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد گفت: تدفین شهدا و حضور مردم در این مراسم ها، آثار فرهنگی، ایمانی و معنوی در جامعه دارند که یکی از مهم ترین راهکارها در مقابله با شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمنان به حساب می آید.
 
وی با تأکید بر این که شهدا با انتخاب سبک زندگی حضرت زهرا(س) خود را جاودان کردند و بهشت را برای خود برگزیدند، اظهار داشت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس در برابر همه توطئه های دشمن ایستادند و اکنون باید با سبک زندگی اسلامی راه این شهدا ادامه یابد و اجازه نداد دشمن با ماهواره ها و رسانه های خود فرهنگ اسلام ناب را هدف قرار دهد.
 
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که انقلاب اسلامی به پشتوانه خون شهیدان در برابر هر تهدید دشمن ایستاده است و اجازه نمی دهد دشمن کوچک ترین تعرضی به این مرز و بوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: سبک زندگی حضرت زهرا(س)، دفاع از اسلام ناب محمدی و ترویج فرهنگ ایمانی و قرآنی بوده است که شهدا این مهم را به خوبی دریافتند و در این راه جان و همه هستی خود را تقدیم کردند و ما باید قدردان آن ها باشیم./9457/پ203/ب2
ارسال نظرات