۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۵۰۵۰۷
پیش از ظهر امروز؛

یادواره شهدای روحانی استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای روحانی استان بوشهر با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری و مسؤولان استانی در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.
يادواره شهداي روحاني استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، پیش از ظهر امروز پنجشنبه یادواره شهدای روحانی استان بوشهر در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد عوض پور دبیر نخستین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر در این مراسم گفت: روحانیت در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس یک نقش بی بدیلی داشتند و در طول تاریخ در مسیر ولایت حرکت کردند.

 

وی ضمن اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) افزود: وصیت نامه شهدا سرشار از نشاط و علم است که هرکس ان ها را مطالعه کند 50 سال به سمت جلو حرکت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام عوض پور بیان کرد: شهدای روحانی نقش قابل توجهی در جهت اهداف انقلاب اسلامی داشته اند و این امر مهم ترین اهداف برگزاری این یادواره است.

 

دبیر نخستین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر اضافه کرد: دعوت از 34 خانواده شهید روحانی استان بوشهر و نگارش کتاب درباره زندگی نامه شهدای روحانی استان بوشهر در قالب داستان و رمان تألیف شده است از مهم ترین فعالیت های صورت گرفته از سوی دبیرخانه این یادواره است.

 

وی در پایان گفت: بعد از برگزاری یادواره شهدای روحانی، سرکشی به خانواده شهدا جهت جمع آوری و ثبت آثار شهدا به عنوان یک میراث ملی خواهیم داشت تا نسل های آینده از این آثار استفاده کنند.

 

به گزارش رسا اجرای گروه همخوانی گروه تواشیح "بیان" از دیگر برنامه  اجرا شده در این یادواره بود.

 

در این مراسم همچنین از 34 خانواده شهدای روحانی استان بوشهر تجلیل شد.

 

این مراسم با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان، خانواده شهدا، مسؤولان لشکری و ائمه جمعه برگزار شد./846/پ202/ب4

ارسال نظرات