۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۵۲۸۳۷
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

نباید نگرش شعاری به توصیه نوروزی رهبر انقلاب داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس تثبیت تصمیم گیری های داخلی در جهت دستیابی به یک رویکرد واحد در حوزه بین الملل را از دیگر دستاوردهای تحقق عینی شعار سال عنوان کرد.
ميرهادي قره‌سيدي، نماينده مردم تبريز، اسکو و آذرشهر در مجلس

میرهادی قره سید رومیانی، رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: تحقق شعار سال، ثبات در تمام حوزه ها و همگرایی نیروها و ظرفیت های داخلی را به دنبال دارد.


وی با بیان این‌که تمامی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نشأت گرفته از بینش عمیق سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، علمی و بین المللی معظم‌له است، خاطرنشان کرد: توصیه‌هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای هر سال اعلام می شود رویکرد اصلی و سند بالادستی نظام محسوب می شود که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.


قره‌سید با تأکید بر این‌که نباید نگرش شعاری به توصیه نوروزی رهبر انقلاب داشت، تصریح کرد: مسؤولان امر باید با نگاه کاربردی به این توصیه‌ها در طول سال به فکر تحقق آن باشند، ایجاد فهم درست دولت از وضع اقتصادی و اجتماعی مردم از نکات مهم تحقق شعار سال جاری است.


نماینده مردم تبریز در مجلس در ادامه با اشاره به این‌که همدلی و همزبانی دولت و ملت لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: تحقق شعار سال فهم مشترک میان دولت و ملت را حاصل می کند که این مهم می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه تلقی شود.


وی تحقق شعار سال را موجب همراهی مردم با چالش‌های پیش‌روی دولت دانست و خاطرنشان کرد: هرچند این شعارها نماد و محور اصلی برنامه های یک سال تلقی می شود، اما باید به عنوان شاه کلید اعتلای کشور، چارچوب ها و راهبردهای عملی در تمام سال ها تحقق یابد.


قره‌سید تثبیت تصمیم گیری های داخلی در جهت دستیابی به یک رویکرد واحد در حوزه بین الملل را از دیگر دستاوردهای تحقق عینی شعار سال عنوان کرد و گفت: لازمه ثبات امنیت داخلی با توجه به اوضاع سیاسی منطقه‌ای، همدلی و همزبانی ملت و دولت است که این مهم موجب می شود مسؤولان نظام یکدل و هم‌جهت در جهت اعتلای نظام تلاش کنند.


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران برآیند رأی 98 درصدی ملت در 12 فروردین سال 1358 است و دولت برخواسته از  اراده ملت است، گفت: می توان ملت ایران همان دولت و دولت ما را همان ملت دانست، از این رو باید در جهت تقویت این رویکرد اهتمام داشته باشیم./935/ت302/ب

ارسال نظرات