۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۵۲۹۶۳
امام جمعه ساری:

دستاورد های تیم هسته ای مرهون ایستادگی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مذاکرات و بیانیه پایانی نشان می دهد که ملت ایران در این مذاکرات موفق بودند، گفت: سخنرانی های شب گذشته رییس جمهور آمریکا پز و ژست سیاسی بوده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به پایان مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اسلامی با همه توان خود در برابر شش قدرت جهانی ایستاد و از حقوق هسته ای کشورمان دفاع کردند.

 

وی با بیان این که این مذاکرات در تاریخ ایران اسلامی بی سابقه بوده است، افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اسلامی با منطق ملت ایران را برای آنها بازگو کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مذاکرات و بیانیه پایانی نشان می دهد که ملت ایران در این مذاکرات موفق بودند، خاطرنشان کرد: سخنرانی های شب گذشته رییس جمهور آمریکا پز و ژست سیاسی بوده است.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای حق واقعی ملت ایران است، تصری کرد: با ایستادگی و مقاومت ملت ایران، امروز غرب ایران هسته ای را به رسمیت شناخته است.

 

وی با بیان این که غرب به ویژه آمریکایی ها از اقتدار ایران اسلامی هراسان هستند، افزود: امروز گفتمان انقلاب اسلامی منافع استکباری نظام سلطه در خاورمیانه و دیگر مناطق جهان را به چالش کشیده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نفود آمریکایی در داخل کشور بسیار بود، ادامه داد: اما پیروزی انقلاب، استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله عربستان به یمن و کشتار صد هزار انسان بی گناه در این کشور، گفت: امام راحل درباره عربستان فرمودند که عربستان کاری نکند به روزگار محمدرضا شاه گرفتار شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به مسأله خانواده و تلاش دشمنان را ایجاد تزلزل در بنیان آن اشاره کرد و گفت: خانواده همواره مهم ترین رکن در رشد و تعالی جوامع را عهده دارد.

 

وی با بیان این که دشمنان اسلام، اساس خانواده را نشان گرفته‌اند تا بنیان خانواده را از بین ببرند، بیان داشت: تکریم، صبر و از خودگذشتگی پایداری زندگی مشترک را به همراه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تکریم از مادران و همسران شهدا اشاره کرد و با اشاره به نقش مادران و همسران شهدا در قبل و بعد از شهادت، تصریح کرد: مادران و همسران مانع از حضور فرزندان و همسران خود در جبهه‌ها نشدند و بلکه عده‌ای هم به تشویق فرزندان و همسران خود پرداختند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات