۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۲۵۴۵۴۴
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

مهم‌ترین شاخصه زن مسلمان رعایت و صیانت از حجاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مهم‌ترین شاخصه زن مسلمان را رعایت حجاب و صیانت از آن دانست و گفت: مهم‌ترین راه پیشرفت و ترقی بانوان در جامعه اسلامی رعایت حجاب و عفاف و حضور با حجاب کامل در جامعه است.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، عصر امروز در همایش مقام و منزلت زن در سالن ولایت اردبیل، با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ حجاب در جامعه، خاطرنشان کرد: فرهنگ حجاب و عفاف باید با جدیت مردم و مسؤولان در جامعه گسترش یابد و در این جهت تلاش بانوان متعهد استان اردبیل در این زمینه بسیار مهم است.

 

وی با اشاره به تلاش‌ دشمنان برای ترویج بی حجابی در جامعه، افزود:‌ دشمنان اسلام با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی سعی دارند تا بنیان های خانواده را تضعیف کردن و حجاب و عفاف را تضعیف کنند تا از این طریق بتوانند به اهداف خود دست یابند.

 

امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: خانواده‌ها باید جوانان را در زمینه هجمه های فرهنگی و ضد دینی دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای و اینترنتی آگاه کنند تا نسل جوان با هوشیاری و بصیرت کامل فریب دروغ‌ها و فریب های شبکه‌های ماهواره‌ای را که از سوی سرمایه‌گذاری دشمنان راه‌اندازی شده، نخورند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با بیان اینکه شاخصه زن مسلمان رعایت حجاب و صیانت از آن و استفاده از لباس و پوشش مناسب در عرصه اجتماعی است، گفت: مهم ترین راه پیشرفت و ترقی بانوان در جامعه اسلامی رعایت حجاب و عفاف و حضور با حجاب کامل در جامعه است که بانوان ما باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: امروزه در جوامع غربی جریان دفاع از حجاب را زنانی به راه انداخته‌اند که بعدها به اسلام گرایش پیدا کرده‌اند و شاخصه عفاف و حجاب را عنصری امنیتی و منشا آرامش می‌دانند.

 

وی تفکر فمینیستی را تلاش برای جدایی زن از خانواده و اختلاف بین خانواده و ایجاد تشنج و خلل در بنیان آن دانست و افزود: این تفکر در صدد انکار نقش مادران و زنان در خانواده، ایجاد تزلزل در خانواده ها و تلاش برای ترویج بی‌حجابی در جامعه است.

 

امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا با ترویج بی‌حجابی و فرهنگ غربی در جامعه ما پایه‌های نظام را تضعیف کنند اما زنان باید با الگو قرار دادن ارزش‌های اسلامی و دینی این توطئه و ترفند دشمنان را خنثی کرده و زیبایی‌های حجاب و عفاف را به گوش جهانیان برسانند./937/پ202/ب4

ارسال نظرات