۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۲۵۶۶۹۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

کشتار مردم بی دفاع یمن، خوش خدمتی آل سعود به صهیونیست ها است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در راس این اقدامات آمریکای جنایتکار قرار دارد، تصریح کرد: جنایات آل سعود در استمرار اهداف ایادی استکباری است.
حجت الاسلام خليلي، استاد حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام نصرت الله خلیلی، استاد حوزه علمیه مازندران، شب گذشته در تجمع عظیم مردمی یمن تنها نمی ماند که در آستان امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که تهاجم و تجاوز به کشور یمن دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد، گفت: مردم این کشور از سوی آل سعود تحت جنایات بسیاری قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به این که مردم این کشور برای تثبیت جمهوریت خود گام برداشته بودند، بیان داشت: این مردم به سبب محبت و مودت به اهل بیت معصومین(ع) مورد تهاجم دشمنان دین قرار می گیرند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در راس این اقدامات آمریکای جنایتکار قرار دارد، تصریح کرد: جنایات آل سعود در استمرار اهداف ایادی استکباری است.


حجت الاسلام خلیلی خاطرنشان کرد: دلارهای سعودی علیه ملت های مظلوم هزینه می شود که می بینیم کشورهای منطقه و یمن مورد تهاجم قرار می گیرند.

 

وی با اشاره به این که هرگونه تهاجم آثار شومی از خود به جای می گذارد، گفت: این ها از کسانی هستند که می خواهند خدا را بشکنند که مصداق بارز آن پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) است.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که یمن تنها نمی ماند، بیان داشت: باید حمایت و همراهی نسبت به این مردم مظلوم وجود داشته باشد و از مظلومان در برابر تهاجم و جنایت دفاع کرده و همراه آنان باشیم.


حجت الاسلام خلیلی با بیان این که کشورهای اسلامی باید در کنار یکدیگر بوده و به دنبال وحدت باشند، افزود: دشمنان همواره به دنبال اختلاف و ایجاد جنایت در کشورهای منطقه هستند که همگان باید مراقب باشند.


وی ادامه داد: با تفکر وهابیت و وعده های بهشت عده ای را در دل بلاد اسلامی فرستادند تا بتوانند به اهداف و منافع خود دست پیدا کنند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای آن صورت می گیرد تا اذهان عمومی را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به دور بدارند.


حجت الاسلام خلیلی تصریح کرد: ملت یمن امروز چوب شعارهایی را می خورد که با عناوینی چون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بر سر زبان های مردم این کشور است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات