۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۲۵۹۰۵۴
آیت الله دری نجف آبادی:

صیانت از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا از وظایف مهم مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و شهدا از وظایف مدیران اجرایی است و مدیران و مسؤولان نظام باید هوشمندانه توطئه ها و دسیسه های دشمنان را شناسایی و آنها را خنثی کنند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک صبح امروز چهارشنبه 16 اردیبهشت در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی بیان داشت: تمامی مدیران و مسؤولان اجرایی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر مردم مسؤول هستند و باید برای تامین معاش زندگی آحاد مردم برنامه ریزی های بلند مدت و کاربردی داشته باشند.

 

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: مسوولان و مدیران اجرایی باید با عملکرد هوشمندانه و در عین حال دلسوزانه در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی، دولت تدبیر و امید و تامین معاش آحاد ملت گام های اساسی بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که  امام خمینی(ره) ماه رجب، اعتکاف و حج و... را در کشور احیا کرد گفت: امام راحل با تدابیر و شجاعت خود دنیای اسلام را تحت تاثیر قرار داد.

 

امام جمعه اراک در رابطه با شخصیت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) یک شخصیت کم‌نظیر در تاریخ اسلام است که در تمام ابعاد سیاسی، عرفانی، اخلاقی و ...الگوی بی‌نظیری برای همگان به شمار می‌رود.

 

آیت الله دری نجف آبادی گفت: صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و شهدا از وظایف مدیران اجرایی است و مدیران و مسوولان نظام باید هوشمندانه توطئه ها و دسیسه های دشمنان را شناسایی کرده و با برنامه ریزی های مدون و کاربردی اقدامات خصمانه آنها را خنثی کنند.

 

وی تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را از اقدامات پر اهمیت و با ارزش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: قانون اساسی ما مردم‌سالاری دینی، ولایت فقیه، انتخابات، آزادی را به همگان ارزانی داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امانت امام راحل و شهدا است و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم تکلیف سنگینی را در پاسداشت از حریم و ارزش های آن برعهده دارند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که کار برای خدا مهم ترین آرمان امام راحل بود خاطرنشان کرد: مدیران و مسوولان اجرایی باید بدانند که امام خمینی (ره) برای رضای خداوند ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی را فریاد زدند و انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.

 

امام جمعه اراک با بیان این که امام راحل با زحمات و مشکلات بسیاری تلاش کردند تا انقلاب اسلامی در سال 1357 به ثمر بنشیند عنوان کرد: امروز همه آحاد جامعه به ویژه مدیران اجرایی و روحانیان باید برای حفظ ارزشها و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه گفت: مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باید با بهترین نحو برگزار شود و در این راستا مسؤولان ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی در استان مرکزی باید ضمن اعزام عاشقان روح الله به مرقد مطهر ایشان، برنامه های مدونی نیز در نقاط مختلف استان داشته باشند.

 

گفتنی است، درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دوهفته یکبار صبح چهارشنبه در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود./842/پ202/ب4

ارسال نظرات