۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۲۶۱۶۸۸
امام جمعه دهلران:

تربیت قرآنی، آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دهلران بر تربیت مبتنی بر قرآن تأکید کرد و گفت: با توجه بیشتر به آموزه های قرآنی، آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش می یابد.
امام جمعه دهلران

به گزارش خبرگزاری رسا حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه دهلران، ظهر امروز در دیدار با مربیان جامعه القرآن و مؤسسات قرآنی دهلران با اشاره به تأثیرات چشمگیر آموزش و تلاوت قرآن در ایجاد فضای توأم با آرامش در جامعه، اظهار کرد: اگر تربیت فرزندان بر پایه مفاهیم و آموزه های قرآن باشد، در نسل آینده کمتر شاهد آسیب های اجتماعی خواهیم بود.


وی از فعالیت مربیان مؤسسات قرآنی ابراز رضایت کرد و افزود: باید مربیان بیش از گذشته به آموزش معانی و مفاهیم آیات قرآن اهتمام داشته باشند و نسل آینده را بیشتر با قرآن مأنوس کنند.


حجت الاسلام موسوی قرآن را سرمایه ای گرانبها عنوان و تصریح کرد: تعلیمات قرآنی و ترویج آموزه های آن باید هر چه بیشتر در دستور کار مؤسسات قرار گیرد.


امام جمعه دهلران با تأکید بر ضرورت نگاه ویژه والدین به آموزش قرآنی فرزندان، عنوان کرد: آموزش مبتنی بر قرآن، موفقیت دنیوی و سعادت اخروی را برای افراد به ارمغان آورده و سبب به وجود آمدن روحیه آرام در افراد می شود به طوری که این آرامش در فعالیت های اجتماعی فرد نیز نمایان خواهد شد.


وی در پایان از مربیان مؤسسات قرآنی درخواست کرد تربیت مبتنی بر قرآن را مقدم بر تمام امور قرار داده و بیشتر از گذشته بر درک عمیق تر متربیان از مفاهیم ژرف قرآنی تأکید کنند./857/د102/ب4

ارسال نظرات