۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۶۲۶۹۷
امام جمعه اهر:

هدف جاهلیت مدرن، تفرقه افکنی و جلوگیری از موج بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جواد حاجی زاده گفت: هدف دشمن از ایجاد جاهلیت مدرن، تفرقه افکنی و جلوگیری از موج بیداری اسلامی با ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی مانند داعش و امثال آنها و راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه و دو قطبی کردن جوامع اسلامی است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به فرمایشی از حضرت امام(ره) در خصوص صبر و ایستادگی ملت مسلمان ایران، گفت: ملت ایران مقاومت خود را در طول دوران مبارزات و انقلاب و در دوران دفاع مقدس نشان داده و در مقابل طاغوت ایستادگی کرده اند.


وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران در دوران محاصره اقتصادی که در اول خرداد سال 59، زمانی که آمریکایی ها در ایران در رابطه با مسائل سیاسی و آزادسازی جاسوس ها با شکست مواجه شدند، مملکت ما را محاصره اقتصادی کردند، ملت ایران در مقابل تحریم های فلج کننده مقاومت و ایستادگی نمودند و از این پس نیز خواهند کرد.


امام جمعه اهر تاکید کرد: امروز نسخه شفا بخش اقتصادی را مقام معظم رهبری برای ما تبیین فرموده اند و شاخص های اقتصاد مقاومتی را برای ما بیان کرده‌اند و ملت عزیز ایران در مقابل اینها ایستاده اند و در فکر تحقق اقتصاد مقاومتی هستند تا دشمن را زبون و ذلیل کنند.


وی افزود: ملت ما در مقابل جاهلیت مدرنی که مقام معظم رهبری آن را تبیین کردند و قضیه را به خوبی روشن فرمودند، ایستاده است، آن هم جاهلیتی که مجهز به علم و تکنولوژی جدید و آمیخته به شهوت و غضب است.


حجت الاسلام حاجی زاده تصریح کرد: هدف دشمن از ایجاد جاهلیت مدرن، تفرقه افکنی و جلوگیری از موج بیداری اسلامی با ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی مانند داعش و امثال آنها و راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه و دو قطبی کردن جوامع اسلامی است تا با این کارها، امورات جوامع اسلامی را به دست بگیرند اما به لطف خداوند متعال این آرزو را به گور خواهند برد.


وی بیان کرد: ملتی که با رهنمودهای حکیمانه دیدبان تیز بین انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه ای(سلمه الله) بصیرت یافته هوشیار گشته است و دارای عزم و اراده ای پولادین است، خواهد توانست در مقابل همه دشمنان خود ایستاده و تمامی ترفندهای آنان را نقش بر آب کنند و حضرت آقا نیز در فرمایشات اخیر خود بدان اشاره کرده و فرمودند: پاسخ ایران در مقابل آنهایی که می خواهند جنگ های نیابتی را به مملکت ما بکشانند، سخت و کوبنده خواهد بود.


عضو شورای مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در پاسخ به سوالی مبنی بر حملات ناجوانمردانه رژیم سعودی به یمن، اوضاع این کشور را بسیار پیچیده خواند و خاطرنشان کرد: کجا هستند آنهایی که دنبال حقوق بشرند و نام خود را مدافع حقوق بشر گذاشته اند؟! در حالی که زنان و کودکان با حملات و بمباران های هوایی قتل عام شده و زیر آوار خانه ها اسیر می شوند!


وی در خاتمه با بیان اینکه رژیم کودک کش سعودی اجازه کمک رسانی و ورود هیچگونه دارو و مواد غذایی را به یمن نمی دهد، گفت: امیدواریم انشاءالله کشتی نجات ایران و سایر محموله هایی که از طرق دیگر فرستاده می شوند به دست این عزیزان مظلوم جنگ زده  برسد تا بلکه التیامی برای این عزیزان بوده باشد./853/ت302/ب4

ارسال نظرات