۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۶۲۷۹۸
استاد حوزه علمیه آمل:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که هر چه حجاب کامل تر باشد حریم عفاف بیشتر و حراست می شود، گفت: دشمنان همواره به دنبال مقابله با حجاب و عفاف هستند و می خواهند اهداف و خواسته های آنان عملی شود.
رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، امروز در همایش عفاف و حجاب که در آموزشگاه دخترانه حضرت زینب کبری(س) شهرستان آمل برگزار شد با بیان این که باید اهتمام ارزنده ای در راستای تحقق عفاف و حجاب وجود داشته باشد، گفت: رعایت این امر ارزنده باید به نحوی شایسته در جامعه وجود داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که عفت زنان و دختران امانتی الهی است، بیان داشت: این امر مهم و ارزشمند برای همگان مسؤولیت آور است که باید برای تحقق آن تلاش شود.

 

وی با بیان این که زن مظهر جمال الهی است، تصریح کرد: زن که از مقام گرانقدری برخوردار بوده عفت او امانتی است که همگان باید در راستای حفظ آن وظیفه ای بسیاری دارند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: حجاب حقیقتی است که سبب عفاف و کم شدن آسیب های بی عفتی می شود که باید مراقب باشیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که هر چه حجاب کامل تر باشد حریم عفاف بیشتر و حراست می شود، گفت: دشمنان همواره به دنبال مقابله با حجاب و عفاف هستند و می خواهند اهداف و خواسته های آنان عملی شود.

 

وی با تاکید بر این که دشمنان در تهاجم فرهنگی به دنبال خواسته های خود بوده و برای تحقق آن از اقدامات مختلفی بهره گیری می کنند، بیان داشت: اهتمام ارزنده ای باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان وجود داشته و تلاش کنیم تا فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: پنهان کردن زیبایی ها و طراوت یک هدیه در قالب پوشش بوده که سبب حفظ از تعرض و تعدی دیگران به آن می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که تحقق حجاب برتر می تواند امری ارزنده و دارای ثمرات بسیاری باشد، گفت: حجاب کامل و برتر سبب مصونیت انسان از تعرض بیماران فرهنگی و ناسالم می شود.

 

گفتنی است؛ در این همایش که همراه با پرسش و پاسخ همراه بود به سؤوالات دانش آموزان در خصوص مسائل فرهنگی و مذهبی پاسخ داده شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات