۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۲۶۵۶۸۵
امام جمعه پاوه:

پرداخت زکات فاصله طبقاتی را در جامعه کاهش می دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پاوه با تأکید بر ایجاد بستر مناسب برای تقویت و احیای فرهنگ زکات در جامعه، گفت: ادای زکات سبب تقویت اقتصاد و فقر زدایی در جامعه می‌شود.
ملاقادر قادري امام جمعه پاوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه ستاد زکات، ظهر امروز در فرمانداری شهرستان پاوه با حضور امام جمعه و مسؤولان این شهرستان، برگزار شد.


ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه با حضور در این جلسه، با اشاره به اهمیت و توجه ویژه به پرداخت زکات، عنوان داشت: زکات سبب فقر زدایی از جامعه خواهد شد و با حمایت و کمک به نیازمندان، قطعا این عمل مورد توجه و عنایت خداوند قرار خواهد گرفت.


امام جمعه شهرستان پاوه با تأکید بر ایجاد بستر مناسب برای تقویت و احیای فرهنگ زکات، بیان داشت: با پرداخت زکات، اقتصاد جامعه تقویت شده و از نیازمندان و فقرا هم نیز دستگیری خواهد شد.


ماموستا قادری در پایان، با اشاره به آیات قرآن کریم، اظهار داشت: قرآن تأکید فراوانی به ادای زکات کرده است چرا که ادای این فریضه فقر و بدبختی را از جامعه می زداید.

وی ادامه داد: زکات آن طور که شایسته است در جامعه ادا نشده و امید است با هماهنگی بیشتر، ادای این فریضه الهی تقویت شده و فاصله طبقاتی را در جامعه کاهش دهد./857/پ203/ب4

ارسال نظرات