۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۶۶۷۷۲
آیت الله طبرسی:

سیلی خوردگان از خط امام خمینی، امروز به دنبال تحریف ایشان هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آن دسته از کسانی که از خط امام راحل سیلی خورده اند امروز به دنبال انتقام و تلافی هستند، تصریح کرد: اما این منحرفان بدانند که هیچ گاه به توطئه های شوم خود دست نخواهند یافت
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه مهربانی، تمرین بندگی خدا و اطاعت محض از حضرت حق دانست و گفت: مردم باید در همه سال مانند ماه ضیافت الهی از اعمال و رفتار خود مراقبت کنند و حتی جوارح آنها به عبادت خدا بپردازد و با عمل به این مهم، گناه در جامعه کاهش می یابد.

 

وی با اشاره به این که ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت انس و الفت با آموزه های ارزشمند قرآن کریم است، افزود: این ماه، یک فیض الهی و روزه یک تکلیف الهی است.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد.  

 

آیت الله طبرسی با بیان این که در ماه مبارک رمضان درهای بهشت به روی بندگان باز شده است، گفت: ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر کسب فیوضات این ماه الهی تاکید کرد و افزود: کسی که به سفره گسترده این ماه روحانی توجه نکند، در حقیقت از نور به تاریکی گریخته است.

 

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از سوی آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: روزه خواری در ملآعام متأسفانه علاوه بر اینکه به شخصیت روزه خوار لطمه می زند، زشتی روزه خواری را در دید دیگران موجه جلوه می دهد چرا که این عمل زیان های جبران ناپذیری را در تمام آحاد جامعه به ویژه روزه اولی ها دارد.

 

آیت الله طبرسی همچنین با اشاره به حضور مسافران در این ایام به مازندران گفت: مسافران نیز باید حرمت این ماه الهی را نگه دارند و از هر گونه عملی که باعث خدشه دار شدن حرمت این ماه می شود به شدت پرهیز کنند.

 

امام جمعه ساری با تأکید بر این که نباید به بهانه گردشگر پذیر بودن مازندران، شئون مردم این دیار نادیده گرفته شود، گفت: در این خصوص دستگاه های ذی ربط باید نهایت توجه و دقت را داشته باشند.

 

وی در ادامه سخنان خود به وضعیت نامناسب اشتغال در استان اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه آمار بیکاری در مازندران بالا است، افزود: در حال حاضر بیکاری و فقر مهم ترین مشکلاتی که در استان وجود دارد.

 

امام جمعه ساری، کشاورزی را صنعت نخست مازندران اعلام کرد و گفت: متأسفانه به بحث صنعتی و گردشگری استان توجهی نشده است.

 

وی در ادامه سخنان خود به هشدار مقام معظم رهبری پیرامون تحریف شخصیت و خط امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این موضوع از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و امروز شاهد گسترش آن هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آن دسته از کسانی که از خط امام راحل سیلی خورده اند امروز به دنبال انتقام و تلافی هستند، تصریح کرد: اما این منحرفان بدانند که هیچ گاه به توطئه های شوم خود دست نخواهند یافت./950/پ201/ب1

ارسال نظرات