۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۶۹۹۷۹
پس از اقامه نماز جمعه تبریز؛

پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید مدافع حرم حامد جوانی، ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه، با حضور گسترده و پرشور نمازگزاران تبریز تشییع شد.
پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیکر شهید مدافع حرم، حامد جوانی، ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه، با حضور گسترده و پرشور نمازگزاران تبریز و با سر دادن شعار "هیهات من الذله" و "نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا" از محل مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) به طرف میدان ساعت تشییع شد.


این شهید والا مقام، در نبرد با تروریست های تکفیری داعشی، 23 اردیبهشت ماه امسال در منطقه لاذقیه سوریه دچار جراحات شدیدی شده و به کما رفته بود که پس از انتقال به ایران، چند روز قبل در یکی از بیمارستان های تهران به لقاء الله پیوست.


این شهید والا مقام، صبح دیروز با استقبال مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی به تبریز منتقل شد.


بر اساس این گزارش، مراسم شام غریبان این شهید مدافع حرم، امشب از ساعت 22:30 تا 00:30 در محل مسجد طوبی، با حضور مسؤولان استانی، علما، روحانیان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم شهید پرور آذربایجان، برگزار خواهد شد.


همچنین روز یکشنبه، هفتم تیرماه مراسم بزرگداشتی از ساعت 18 الی 20 در محل مسجد طوبی برگزار می‌شود.


گفتنی است، شهید جوانی بعد از شهیدان امام پناه، کنعانی، بیضایی، علی پور و عبداللهی، ششمین فرزند آذربایجان است که در مبارزه با ایادی استکبار در جبهه مقاومت اسلامی به فیض شهادت نائل می شود./853/پ203/ب4

ارسال نظرات