۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۷۳۴۱۲
امام جمعه موقت کاشان:

جریان های تکفیری نیروهای اجاره ای برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گروه‌های تکفیری و خلق پدیده‌هایی مانند القاعده، طالبان و داعش را در جهت منحرف کردن ذهن مسلمانان از رژیم صهیونیستی دانست و گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار می‌کوبند.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، روز قدس امسال را به طور قطع دارای اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل در داخل و خارج کشور توصیف کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل با خلق پدیده داعش خواستند ضریب امنیتی رژیم صهیونیستی را بالا ببرند و با اختلاف اندازی میان مسلمین ابزاری برای به بیراهه کشاندن مبارزه با رژیم اشغالگر قدس داشته باشند.
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: آنچه که باعث می‌شود ملت بزرگ ما و مسلمین منطقه امسال با شکوه بیشتری در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند مشت محکمی است که باید بر دهان یاوه گویان جهانی خصوصاً اسرائیل غاصب و حامیان بین‌المللی او فرود آید.
حجت الاسلام احتشام ابراز داشت: با راهپیمایی روز قدس مردم مسلمان جهان به رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار پیام می‌دهد که اگر به خیال خام خود با تقویت گروه‌های تکفیری و خلق پدیده‌هایی مثل القاعده، طالبان و داعش خواستید ذهنیت جهان اسلام را از ولیده نامشروع خود، رژیم صهیونیستی دور کنید، بر خلاف خواسته شما پر توان‌تر و با شکوه‌تر یک بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را که نظام اسلامی به رختان خواهد کشید.
وی مبارزه با گروه‌های تکفیری مانند داعش را جدای از مبارزه با صهیونیسم جهانی بی معنی دانست و گفت: چرا که به همان دلیل که رژیم صهیونیستی ساخته و پرداخته دستگاه‌های جاسوسی و امنیتی انگلیس و آمریکا و پشت گرم به حمایت‌های مستکبرین جهانی است، گروه‌های تکفیری و وهابیت وحشی هم ساخته و پرداخته سیاست‌های امنیتی آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس است.
امام جمعه موقت کاشان افزود: رژیم غاصب صهیونیستی امروز برای تأمین امنیت خود با نیروهای اجاره‌ای اروپایی و منطقه‌ای، حیوانات وحشی انسان نمایی در قالب گروه‌های تروریستی تربیت و تقویت کرده‌اند تا خاکریز اول مقابله با محرومان و مستضعفان را از مرز‌های جعلی رژیم غاصب صهیونیستی به داخل کشورهای اسلامی خط مقاومت بکشانند؛ پس امروز مرگ بر داعش و وهایبت تکفیری جلوه دیگری از مرگ بر اسرائیل است.
حجت الاسلام احتشام تصریح کرد: آنچه که حدود نیم قرن و شاید بیشتر مخفی بود با پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی، استکبار و صهیونیسم بین‌الملل چاره‌ای جز آشکار شدن نداشتند؛ خاستگاه سیاسی اجتماعی و منطقه‌ای وهابیت و صهیونیسم بر هم منطبق است؛ همان انگیزه‌ای که موجب پدید آمدن وهابیت و نظام سازی برای آن شد باعث پدید آمدن رژیم صهیونیستی و غاصب فلسطین گردید.
وی به بستری و درمان مجروحان داعش در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: سلاح‌های اسرائیل غاصب و سعودی جنایتکار مردم بی گناه یمن، عراق و سوریه را هدف می‌گیرد؛ اعلام آشکار وحدت هدف عبری عربی که هر دو جبهه مقاومت اسلامی را در مقابل خود می‌بینند و بنای بر هضم ارکان انقلاب جهانی اسلام دارند؛ غافل از اینکه و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.
امام جمعه موقت کاشان در پایان گفت: با حضور میلیونی جهان اسلام در مراسم عزت آفرین روز قدس یکبار دیگر دنیا می‌فهمد که ید الله فوق ایدیهم و پیام جهانی امام راحل همچنان با نشاط و شور انقلابی سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد./836/ت302/ج
ارسال نظرات